چگونه طبیعتی زیبا تر داشته باشیم؟
زیبا سازی طبیعت در دل طبیعت!

راه راه:صحنه ی طبیعت همیشه زیباست.گل و سبزه و درخت و رودهای روان و پاک .اما برای اینکه از یکنواختی اش کم شود باید مقداری تغییرش بدهیم تا زیباتر شود.
برای زیباسازی طبیعت باید صبر وحوصله و ذوق بسیاری بکار برد.

مواد مورد نیاز برای ساختن یک منظره ی زیبا در طبیعت:
چند نفر آدم پایه ی باحال خوش سفر مجرد یا متأهل(ترجیحا مجرد)
جوج زعفرونی (وملزومات کباب:سیخ و زغال …). تخمه ی شور در انواع و مقدار دلخواه. انواع میوه و حتما حتما هندوانه و خربزه به تعداد.لوازم صرف غذا همه یکبار مصرف (برای صرفه جویی در مصرف آب).

روش ساخت:
انتخاب یک مکان زیبا و خوش منظره و بکر.جایی که دیگران قبلا درآن به هنر نمایی نپرداخته باشند درغیر اینصورت مجبور خواهید بود اثر هنری دیگران را پاک کنید سپس به هنر نمایی بپردازید.

برای کباب جوج آتش مناسبی در هر مکانی که میتواند نمای زیبایی ایجاد کند بیافروزید لکه های سیاه شده، ناشی از آتش و خاکستر و ذغال، کنتراست زیبایی در پهنه سبز طبیعت ایجاد میکند .

هندوانه یا خربزه را میل کنید (بعضی بنابه سلیقه ته هندوانه راهم باقاشق میتراشند که از زیبایی پوست هندوانه میکاهد)پوست و تخمه ی هندوانه و خربزه رادر زاویه ای روی باقی پوست میوه ها بگذارید که نمای چشم نوازی داشته باشد .
از پوست تخمه های شور و آجیل و حتی تفاله های چای برای پر کردن فصاهای خالی استفاده کنید .آنهارا بدون نظم خاصی پخششان کنید .
از پوشک کودک دریغ نفرمایید مخصوصا که کودکان در اینگونه مواقع آب به آب شده مقادیر زیادی پوشک تعویض میکنند از این محصولات کودکتان برای نقاط طلایی اثر خود استفاده کنید و بهترین نقاط رابه آنها اختصاص دهید.
در پایان جای لوازم یکبار مصرف و کیسه های پلاستیکی و بطری های آب ونوشابه و پس مانده های غذایتان را به گونه ای انتخاب کنید که زیبایی نقاط طلایی مثل پوشک و پوست هندوانه و خربزه تحت تأثیر قرار نگیرد.

اینکه دیگران تحت تاثیر این هنرنمایی شما قرار نمیگیرند یاحتی به شما حسادت کرده و شعارهای سوسولی و بهداشتی و محیط زیستی سر میدهند، شما را از هنر نمایی در دل طبیعت منصرف نکند. اصولا انسان نباید در کار طبیعت دخالت کند، طبیعت خودش اگر هنرنمایی شما را نپسندد آن را تجزیه میکند حالا شاید یک مقداری رو دل کند اما بالاخره آن را هضم میکند ولو میلیونها سال بعد…

ثبت ديدگاه




عنوان