پژوهشی در تأثیرات ساندیس برحماسه آفرینی ایرانیان
یک پاکت ساندیس، یک حماسه ی ملی!

راه راه:اخیرا جمعی از محققین آمریکایی و انگلیسی، در شرایط آزمایشگاهی و حفاظت شده، با بررسی یک پاکت ساندیس و محتوای آن دریافتند:
ساندیس اساسا مایعی رقیق، شیرین و مملو از از انواع افزودنی های مجاز و غیر مجاز می باشد که در بسته بندی های در اندازه های کوچک و متوسط، در روزهای خاصی از سال در بین ازدحام مردم، به عنوان آب میوه و به صورت رایگان، در معابر عرضه می شود.

طبق تحقیقات، ساندیس ها علاوه بر اینکه به خاطر افزودنی های غیرمجاز بسیار سرطان زا هستند؛ حاوی نوعی ماده ی مخدر ناشناخته نیز می باشند که از ترکیب چندین عنصر مخدر قدیمی مانند غیرت، ملی گرایی و دین مداری و … ساخته شده و اثر تخدیر و خماری آن به حدی است که با یکبار مصرف، فرد شدیدا معتاد شده و مصرانه به دنبال تهیه ی آن از هر راه ممکن می باشد. به طوری که مدتها روزشماری می کند تا موعد مقرر فرا رسیده و برای دریافت سهمیه ی بعدی اقدام کنند.

مشاهدات حاکی از آن است که در موارد بسیاری، افراد مبتلا اظهار داشته اند که حتی یکبار هم از این ماده استفاده نکرده اند اما شدیدا تمایل دارند در محل هایی که ساندیس عرضه می شود حضور داشته باشند، هرچند از آن بی بهره باشند!
بر این اساس تنها نظریه ای که محتمل است این است که قدرت تخدیر این به قدری زیاد است که حنی معاشرت با فرد مصرف کننده و یا قرار گرفتن در معرض انواع بسته بندی آن، دیگران را هم مبتلا می نماید.
طبق آخرین گزارشات، نظام جمهوری اسلامی ایران، از خاصیت اعتیاد آور این ماده برای تحریک مردم به شرکت حداکثری در راهپیمایی ها و مناسبات مختلف همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، نه دی، روز قدس، شرکت در انتخابات و … اقدام به عرضه ی رایگان ساندیس در محل های از پیش تعیین شده می نماید.

يك ديدگاه

  1. نازنین ۱۳۹۵-۱۰-۰۹ در ۹:۰۲ ق٫ظ- پاسخ دادن

    احسنت :)))

ثبت ديدگاه




عنوان