نامه سگ های کاخ سفید به فعالان مدنی ایران!!!
کاسه لیسی شریکی!

راه راه:
برای ما افت کلاس است و کاسه لیسی نمی کنیم، می توانیم پاره وقت راهتان بدهیم تو.. عو عو

در پی انتشار نامه جمع سی نفره فعال مدنی فروشی به دان دان دانلد یه دانه .. ترامپ مبنی بر تشدید تحریم ها علیه ایران جمعی از سگ های کاخ سفید برای خالی نبودن عریضه دلشان سوخت و طی نامه ای به آن ها پاسخ دادند.

این سگ هاکه از ارکان اصلی هر رییس جمهور آمریکا هستند! و با نظر سنجی مردم آمریکا وارد کاخ سفید می شوند وقتی دیدند کسی محل سگ هم به این نامه نویسان نمی گذارد سعی کردند که حداقل یک محل سگی به آنها بگذارند .
این نامه که با درود، گلاب تو روت آغاز شده و با قید عبارت” ما همه جد اندر جد پدرسگ هستیم ” ضمن ابراز همدلی و تشکر از جامعه “من همان سگ هستم ” و ” کمپین توله سگ فحش نیست” ،( البته با کمی تعجب )اعلام داشتند هنوز کسی با دست خیس پس گردنتون نزده بدونید فحش یعنی چی!!

در ادامه این نامه آمده است:” لابد در کشورتان حتی شما را برای “poop Scoop ” هم نخواسته اند که این اواضاعتان است ، با این حال شما نشان دادید که از ما خیلی بلد تر هستید . اکنون که ما تربیت شده ایم و کاسه لیسی را تفریحی و یواشکی انجام می دهیم و دلمان هم نمی آید این کاسه ها همینطور بماند، به هر حال مزه هر کاسه هم به لیسیدن ته ش است . گفتیم چه خوب می شود که این کار را به شما بسپاریم . هم تخصص و تجربه اش را دارید و هم این کاسه ها حیف نمی شود. تازه این شبکه های آن ها و شما و تری و فور هم که دارند کرکره میکشند پایین، اینجور سر سیاه زمستانی یک سقف سفید هم بالای سرتان هست . بیایید پاره وقت راهتان می دهیم تو.. عو عو .

ثبت ديدگاه




عنوان