چگونه تیممان جریمه نشود؟
پول، کلاس یا جریمه؛ مساله این است

راه راه:در خبرها داشتیم، “تراکتورسازی هم مانند استقلال به دلیل بدهی از پنجره نقل و انتقالات محروم است”. بروز چنین اتفاقاتی در فوتبال کشور، ما را بر آن داشت تا با ارائه راهکارهای مناسب، به کاهش چنین اتفاقاتی کمک کنیم. در ادامه به راهکارهای جلوگیری از محرومیت و جریمه می پردازیم:
۱٫بازیکن خارجی نخرید
اگر یک تیم بازیکن خارجی نخرد و از بازیکن ملی حمایت کند، بازیکن خارجی ای نخواهد بود که از آن تیم شکایت کند و تیم محروم نخواهد شد. البته از آنجایی که بازیکن خارجی کلاس کار است، حتی اگر لازم نداشته باشید، نیمکت نشستن یا حداکثر چند دقیقه بازی کردن در طول فصل، کلاس تیم شما را بالا می برد. اگر قصد عمل به این پیشنهاد را داشتید باید توجه کنید، این پیشنهاد از کلاس تیم شما خواهد کاست.
۲٫پول بازیکن های خارجی را بدهید
بعد از اتمام قرارداد با بازیکن های خارجی، پول آن ها را بدهید تا دلیلی برای شکایت نداشته باشند. البته این روش بیشتر برای تیم هایی خارجی کاربرد دارد و به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی در ایران کاربرد زیادی ندارد.
۳٫از آن ها اسطوره بسازید
اگر بازیکن خارجی شما به یک اسطوره در تیم تبدیل شود، دیگر همه اش در آرزوی ماندن یا اگر برود، در آرزوی برگشتن به تیم خواهد بود، اگر هم که دوران فوتبالش تمام شود، به فکر محبوبیتش نزد هواداران خواهد بود و این باعث می شود از تیم شما شکایت نکند و شما جریمه نشوید.
۴٫بازیکن های خارجیتان را راضی کنید تابعیت ایرانی بگیرند
این کار باعث می شود تا آن ها به جای فیفا، مجبور باشند به فدراسیون فوتبال ایران شکایت کنند، که این شکایت آن ها، کار به جایی نخواهد برد و جریمه ای گریبانگیر شما نمی شود.
۵٫آن ها را نگه دارید
بازیکن های خارجی خود را نگه دارید و با ترفندهای مختلف قراردادشان را تمدید کنید، تا آخر سر خسته شوند و با “قراردادم حلال، خودم بازیکن آزاد” تیم شما را ترک کنند.
۶٫پولشان را کم کم بدهید
اگر روش های بالا را نتوانستید اجرایی کنید، شما می توانید با شکایت بازیکنتان به دادگاه فیفا بروید و اگر محکوم شدید مقداری از پول را بدهید و اظهار کنید که همه اش را خواهید داد و با افتادن آب ها از آسیاب بقیه پول را ندهید و این قضیه را آنقدر تکرار کنید تا بازیکن و فیفا خسته شده و بقیه ی پول را نگیرند

يك ديدگاه

  1. افشار ۱۳۹۵-۱۱-۱۸ در ۴:۴۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    احسنت، متن خیلی خوب بود، سوژه از اونم بهتر

ثبت ديدگاه




عنوان