وقتی تنها راه درمانم، انتخابات پیش رو است
ویروسهای ناشناخته پدر آدم را در می آورند

راه راه: چند وقت است که دچار بیماری “پرزیدنت درون” شده ام و دکترها از من قطع امید کرده اند، دیروز به بیمارستان که رسیدم پزشک جراحم، شانس در آوردن “پرزیدنت درون”م را ۵۰% تخمین زده بود. پس از دریافت تمام دستمزد عمل (بالاخره باید قبل از اینکه دکتر عرقش خشک شود پولش را بدهیم، کارگر که نیست)، سریع من را به اتاق عمل بردند، پس از ۲ ساعت و نیم عمل طاقت فرسا، پزشک هنگامی که از اتاق عمل خارج شد در عین ناباوری به همراهانم گفت: “ما تمام تلاش خودمان را کردیم ولی فرزند شما خیلی #بیشعوره، در برابر خارج کردن پرزیدنتش مقاومت میکنه. دیگر نمی گذارم حتی یک روز هم اینجا بمونه، #بیشعور(برای محکم کاری)”!  بعدها فهمیدیم بیچاره خود دکتر هم از بیماری صعب العلاج” قاضی زاده هاشمی ۳ بعدی” رنج میبرد( روحش قرین رحمت الهی)، خلاصه بگویم، فهمیدم “پرزیدنت درون” م ۱ماه بیشتر زنده نیست و تصمیم گرفتم با بیماری ام کنار بیایم تا خودش کم کم برطرف شود. حمله های عصبی ام وقتی به من دست میدهد که سخنرانی های جدید و قدیم پرزیدنت را گوش میدهم پس در این مواقع از شعاع ۲ کیلومتری من هم رد نشوید.

در ادامه، قسمتی از هذیان گویی های شبانه من که توسط خانواده ثبت و ضبط شده را برای شما پلی میکنم:
نکته: عبارات بولد شده، دیالوگهای پرزیدنت بیرونم است به دل نگیرید (متن هذیان هایم را با لحن خاص پرزیدنت بیرونم بخوانید)- با تشکر فراوان، مسئول روابط عمومی درونیم.

– من که نگفتم در ۱۰۰ روز مشکلات را حل می‌کنم
هذیان شماره۱: شما خبرنگارای عصر حجری، یک جو عقل اگر داشتید اصلا سوال نمی پرسیدید حالا که این اشتباه استراتژیک رو کردید، برید به جهنم، عباس (اشاره سر)- آروم تو بلندگو عباس و ما ادراک ما العباس (خنده هیئت دولت و ترس خبرنگاران)

– اولین دغدغه دولت در ۴ سال گذشته زندگی افراد کم‌درآمد بوده
هذیان شماره۲: واقعا وقتی میبینم دکترها حقوقشان کمتر از وزرا باشه احساس درد میکنم، کارگر که تکلیفش روشنه با بدبختیش کنار میاد، گور خوابها هم که بعلهههه باید فکر اساسی مثل…. ولش کنید، ولی اون دکتر بی بضاعت که به دلیل مشغله مالی پای چپ رو به جای پای راست گچ میگیره قلبم را….. آخخخخ، الان باز درد گرفت خخخخخ…. (صلوات هیئت دولت واسه سلامتیم)

– مشکل بیکاری را در سال ۹۶ هم خواهیم داشت
هذیان۳: مشکل بیکاری تنها مربوط به سال ۹۴ نیست، ۹۵ هم نیست و مشکل بیکاری در سال ۹۶ هم ادامه پیدا خواهد کرد( کف و سوت خانواده برای روحیه گرفتن من)

هیچ بحرانی در اقتصاد کشور وجود ندارد
هذیان۴: به دلیل پتانسیل بالای خود مطلب از هذیان گویی بیشتر انصراف دادم و نیازی به هذیان گویی بیشتر پیدا نکردم
و در این لحظه قفل میکنم و خانواده با گرفتن و پرت کردن بلندگوی رایانه ام من را به حالت اصلی ام باز میگردانند

ثبت ديدگاه




عنوان