حاشیه بر توییت حسام الدین آشنا
فتنه بی فتنه

راه راه: جناب حسام الدین آشنا در جمله ای عمیق و کلیدی در ابتدای این توییت نگاشته:

فتنه ها تکرار نمی شود.
در این قسمت جناب حسام الدین آشنا با توجه به این که دولت روحانی و در واقع یک دولت مورد حمایت اصلاح طلبان رأی آورده اعتراف می کند که دیگر نیازی به فتنه نیست و فتنه های سال ۸۸ تکرار نمی شود. به هر حال اگر ۸۸ هم مردم به ما رأی می دادند مگر مرض داشتیم که آشوب راه بیندازیم برای ۴ تا حقوق نجومی و ۴ تا قرارد IPC یا کرسنت و ایضاً ۴ تا چنتای دیگر. در همین ابتدا با اعلام این خبر خوش، مردم را از جانب خود و دوستانش از بابت تکرار نشدن فتنه خاطر جمع می کند.

در ادامه نگاشته:
… اگر چه دبیر شورای نگهبان آیت الله جنتی است…
در این بند جناب حسام الدین آشنا با ناراحتی می نویسد اگرچه فتنه گران می دانند آیت الله جنتی هنوز دبیر شورای نگهبان است و بنابراین می تواند فتنه ها را خاموش کند ولی چون برنده انتخابات شده اند نه حال سطل آشغال آتش زدن دارند و نه خلاصه مرض دارند که وقتی برنده انتخابات شده اند خانه و زندگی مردم را به آتش بکشند. البته در این قسمت تفسیر عمیق تری نیز نهفته است که نیاز به دقت مضاعف دارد و مقصود اصلی توییت نگارنده نیز همان است و آن هم این که فتنه گران هم حالش را دارند و هم مرضش را ولی چون این دفعه پیروز انتخابات بوده اند بهانه اش را ندارند آنهم وقتی کسی مثل آیت الله جنتی هنوز دبیر شورای نگهبان است.

اما نه حسن روحانی احمدی نژاد است…
این بیان عمیق تنها از کسی بر می آید که اندرونی هیئت دولت را بیش از اندرونی خانه خود گز و گام نموده باشد و از طرفی به خوبی از خلقیات حسن روحانی باخبر می باشد. او می گوید ای فتنه گران اگر فکر کردید که در کوچه و خیابان می ریزد و اقتدار حسن روحانی را به ریشخند می گیرید و هر روز مزاحم کنسرت گرفتن او می شوید و تازه اگر هم دو سه روزی بازداشت شدید با پادرمیانی این آقا زاده و آن فلانک آزاد می شوید کور خوانده اندید و حسن روحانی احمدی نژاد نیست که بیاید و فقط بگوید تویی که مزاحم کسب و کار مردمی خس و خاشاکی بلکه با گازانبر یا بدون انبرش سراغت آمده و خلاصه یکی دو روزه کاری می کند که به جای آتش زدن مکان های مختلف خودت را …

… و نه سید ابراهیم رئیسی میرحسین موسوی است…
در پایان حسام الدین آشنا با خوشحالی می گوید که رئیسی مثل موسوی نیست که بتوان او را با نظریه داماد لرستان و فرزند آذربایجان خام نموده و این گونه با نظریات آبدوغ خیاری کشور را ۸ ماه به آشوب کشیده و این چنین مزاحم کنسرت و کوه رفتن و دیدن مناظ زیبا برای هیئت دولت شد. البته در معنایی دیگر و نهفته در همین بیان می توان گفت که حسام الدین آشنا با تأسف می گوید ای کاش رئیسی هم مثل میرحسین موسوی بود و متاسفانه این گونه نیست چون زنش به اندازه ی روشنفکرترین زن ایران روشنفکر نیست که بتوان به او نشان داد که به هر حال رئیسی هم فرزند خراسان است و هم دامادشان و مردم خراسان فرزند و دامادشان را رها نمی کنند به یک سرخه ای رأی دهند و بنابراین، این همه رأی خراسانی ها به روحانی نشان از تقلب است…

در پایان حسام الدین آشنا نقطه گذاشته و نشان می دهد که بیشتر از این لازم نمیدانسته در زمان کنونی در فضای مجازی توییت پراکنی نموده و همین اندازه اگر باشد برای چندبار خواندن سریعتر بوده و مردم بیش از این وقت خود را تلف نکنند. شاید هم نت هیئت دولت به خاطر دانلود بقیه افت داشته است. الله اعلم… .

۲ Comments

  1. محسن ۱۳۹۸-۰۷-۱۷ در ۲:۰۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    چقدر این متن جالب بود
    حیف که اونجور که باید دیده نمیشه!

  2. هادی محمدی ۱۳۹۶-۱۱-۲۳ در ۵:۵۵ ب٫ظ- پاسخ دادن

    آفرین

ثبت ديدگاه




عنوان