انتشار برای اولین بار
یازده حقیقت هولناک از زندگی خصوصی تروریستها که عمرا نمی‌دانستید…

راه راه: یک) طی درگیری در مخفیگاه تروریست‌ها در صبح روز واقعه بر سر این‌که “چه کسی برود برای صبحانه نون بربری بخرد” یازده نفر مجروح شدند که لنگیدن یکی دو نفر در دوربین‌های مجلس مشهود است. عملیات «کور» هم بعلت همان ماجرا «کور» شده!

دو) یکی از انتحاری‌ها حین زدن دکمه انفجار باز هم بین I و O دچار اشتباه شده و پس از بیست بار چپ و راست کردن دکمه موفق شده بترکد. به همین مناسبت، قرار شده از این به بعد با یک لاکی ماژیکی چیزی “روشن/خاموش” جلیقه انفجار مشخص شود.

سه) هجده ماه از آخرین باری که خانم «سرتیم» صورتش را بند انداخته میگذرد. اعتقاد به «بلندی ریش تا ناف» علاوه بر مردان، زنان خلافت اسلامی را نیز در بر می‌گیرد.

چهار) طبق نظر شاهدان عینی، در پی انفجار انتحاری در محوطه چمن مرقد هیچ‌گونه صدای «بوووممم»ترسناکی به گوش حاضران نرسیده و بجایش یک صدای زیقی الکی درآمده است. این نشان میدهد چین بدبخت الکی اسمش بد دررفته و آن نصف درآمد نفتی عربستان که خرج سلاح‌های امریکایی شده در واقع ریخته‌ شده توی جوب!

پنج) یکی از تروریست‌ها عاشق خانم رئیس‌شان بوده، بطوری‌که در روز انتحار، در مسیر مخفیگاه تا محل کار ترانه‌ی «الهی من فدات» را توی گوش طرف زمزمه می‌کرده.

شش) مادرشوهر خانم «سرتیم داعش» بعد از دیدن تصاویر تلویزیونی ضمن لگد به شوهر سرتیم گفته: چقد گفتم به این دختره رو نده! بیا! رفته شده «سرتیم». این امر نشان می‌دهد حتی توی دل داعش هم مادرشوهرها می‌خواهند مخ شوهرها را بزنند.

هفت) به یکی از تروریست‌ها گفتند«تو فیسبوکی چیزی نداری بریم ازش ته‌ عقبه‌ی فکری‌ت رو در بیاریم»
گفت «ها؟»

گفتند «اینستاگرام هستی؟ توئیتر؟»
گفت «ها؟»

گفتند« تلگرام که داری؟»
گفت «چی؟»

گفتند «زهرمار…»

هشت) “رژ مدادی، تیربار، شال سفید، اکلیل سرنج، نفربر، آینه، دسته‌کلید و نقشه مرقد مطهر” محتویات کیف خانم «سرتیم» بوده است. هنوز علت گم و گور شدن در حرم علی‌رغم استفاده از نقشه معلوم نیست(حتی برای ما هم معلوم نیست)

نه) به داعش گفتند «خلافت اسلامی، خلافت اسلامی‌تون این بود؟ وسط علف‌های مرقد خودتون رو نفله کردید که چی؟»
داعش گفت «یک پایان تلخ….[….] ادامه‌ش چی بود خدا؟ … خودتون توی اینستا سرچ کنید هست»!

ده) بعد به داعش گفتند «کلاس عربی خوب سراغ داریم‌ ها». گفت «مسخره نکنید، خب ما رو هم خدا آفریده»!

یازده) پس از ورود عناصر تکفیری‌وهابی به اسفل‌سافلین، روح رهبر فقید القاعده خنده‌کنان خطاب به روح رهبر فقید داعش گفته« داداش، بچه‌هاتون!». رهبر فقید داعش هم گفته «خب ‌حالا!»

ثبت ديدگاه




عنوان