اگر ترامپ معلم جغرافیا بود...
همه هزینه هام برا تو!

راه راه: بچه ها دقت کنید. این منطقه یکی از مناطق مهم جهان یعنی خاورمیانه است. کشور ما هم یکی از نزدیکترین کشورها به خاورمیانه است و ما حق دخالت در امور ابن منطقه را داریم.
در خاورمیانه ملت های متمدنی با خوبی و خوشی دور هم زندگی می کردند تا اینکه ملت تروریست ایران پیدایش شد. هرررررر! هرررررر! (صدای هشدار پیامک تلفن همراه ترامپ می آید و او پیام را می خواند. واریز به حساب، مبلغ ده میلیون دلار، از طرف امارات)
– کجا بودیم؟ آها! ملت تروریست ایران منشأ جنگهای زیادی شده اند. جنگ جهانی اول و دوم، جنگ با عراق، جنگ افغانستان و ویتنام و جنگ ستارگان.
– آقا اجازه؟ جنگ ستارگان که تو فیلماس فقط!
– همونم تقصیر ایرانه دیگه… اَه
– خب ادامه میدیم… در کنار ایران، ملت های متمدن و دموکراسی خواه و با سبقه تاریخی زیادی هم وجود دارند مثل: امارات، بحرین، هرررررر! هرررررر! (واریز به حساب، مبلغ صد میلیون دلار، از طرف دوست شما بحرین) عربستان و… .

اسرائیل هم که همه تون بهتر میدونید! از کشورهای متمدن با تاریخ شش میلیون ساله. هرررررر! هرررررر! ( واریز به حساب، مبلغ پانصد میلیون دلار، از طرف دوست دیرینه ات اسرائیل)
– آقا! آخه شش میلیون سال پیش که اصلا آدمی وجود نداشت روی زمین؟
– خب دلیل نمیشه. زمین اسرائیل که وجود داشت. از اونموقع هم اون زمین مال اسرائیل بوده پس تاریخ اسرائیل از اونموقع هست… از این مقدمه که بگذریم میرسیم به نقاط مهم جغرافیایی منطقه. خب خلیج فارس که همتون میدونید مال عربستانه هرررررر! هرررررر! (واریز به حساب، یک میلیارد دلار، از طرف دوست همیشگی ات عربستان)
قله مرتفع دماوند هم در مرکز عربستان قرار داره. -هرررررر! هرررررر!- (واریز به حساب، مبلغ: هر چی هزینه دارم واس تو، از طرف دوست همیشگی ات عربستان)
همچنین رشته کوه های هیمالیا -هرررررر! هرررررر!- ( ایندفعه دیگر ترامپ پیام را نمی خواند و از محتوای آن مطمئن است) آلپ، رودخانه می سی سی پی -هرررررر! هرررررر!- و جزایر هاوایی برای عربستان است -هرررررر! هرررررر!- (ترامپ از صدا کلافه می شود و پیام را می خواند: داداش! جون من یه دروغی بگو که خودت باور کنی لااقل! دمت گرم. دوست همیشگی ات عربستان)

ثبت ديدگاه




عنوان