مایع آنتی حیات!

راه راه: آخرین تحقیقات دانشمندان نشان میدهد، خطری که امروزه سیاره ی ما را تهدید میکند نه بمب اتم است و نه جنگ با بیگانگان، بلکه تهدید کنونی سیاره ی زمین و حتی سیارات و کرات اطراف آن، ماده ای خطرناک که به صورت بسیار حرفه ای و زیرکانه در زندگی انسان نفوذ کرده و تمامی ابناء بشر را به شدت به خود وابسته کرده است. ماده ای که نقش به سزای آن در زندگی مردم غیر قابل انکار بوده و قابل چشم پوشی نیست .
“دی هیدروژن اکسید” ماده ای که شیمی دانان پیش از این می پنداشتند کاملا آن را می شناسند و به علت استفاده روزمره و زیاد آن با خواص آن در حالات مختلف و ترکیب شدن با مواد دیکر آشنایی دارند؛ اما حقیقت چیز دیگریست.

البته درست است که محلول خنک آن در کنار شکر و آبلیمو طعمی گوارا برای ما ایجاد میکند که شَفَتَین آدمی را به قدری سرشار از حال و حول میکند که این ماده را مایع حیات می نامد و کسی منکر اثر شگرف ترکیب داغ آن با چای سیاه و قند، آن هم در استکان کمر باریک که باعث فراری شدن خستگی ها از تن میشود و هزاران فایده ی دیگر آن نیست و حتی بد ذاتی برخی از مخترعین نوشیدنی مثل سازنده ی “اسپرسو” که موجب تخلیه سریع دل و روده می شود هم به هیچ وجه چهره ی زیبای این ماده را خدشه دار نمیکند.

لیکن اگر همین ماده ی گوارا که با نفوذ خود دو سوم وجود آدمی را گرفنه تغییر موضعی کوچک داده و به زیر کاه نقل مکان کند آن انسان را تبدیل به یک نابودگر بسیار خطرناک و مُهلِک که حتی بدتر از زامبیست تبدیل میکند، این انسان بعد از این تغییر توانایی این را دارد که در مواقعی که دیگر همنوعانش در سختی و محنت به سر میبرند با طرفندی زیرکانه علاوه بر تبرئه ی خود، هم از زیر کار در رفته و هم نگاه ها را مشغول خَسم کرده و هم ضربه ی اساسی خود را بر پیکر مخالفان خود وارد سازد و این روند به قدری ادامه میابد که نسل بشر به کلی نابود گردد.

ثبت ديدگاه




عنوان