دست های پنهان دولت در نابودی داعش!
کی فکرش رو می کرد…؟

راه راه: در پیِ اعلام خبر نابودی داعش توسط سپاه قدس و نیروی مقاومت، بر آن شدیم در جستاری کاوش گرایانه، نقش غیر قابل انکار دولت مظلوم خصوصا تیم مقتدر مذاکره کننده را بررسی کنیم.
با توجه به اینکه رییس جمهور روحانی در بیانی متواضعانه اظهار داشته بود که دولت هم در نابودی داعش نقش داشته، به سراغ یکی از نزدیکان وی رفته و نقش دولت در این پیروزی را جویا شدیم.

وی که یکی از مشاوران همیشه در صحنه مجازی حاضرِ هیئت دولت است و بنا به مسائل فوق امنیتی و از آنجا که معتقد است از هر دو نفر یکیشون حتما جاسوسه مگر اینکه خلافش ثابت بشه اصرار داشت نامش فاش نشود بیان کرد: دولت نقش خیلی جدی ای در شکست داعش و آزادسازی عراق و سوریه از چنگال پیکارجویان داعش داشت. دولت با استراتژی برگزاری مذاکرات طولانی مدت و طاقت فرسا با ۵+۱ که آن +۱ خود ما بودیم باعث شد که کشورهای ابر قدرت جهان سرگرم برجام شوند و حواس کدخدا و سایر قدرت های بی بدیل جهان از سوریه و عراق پرت شود و کمتر به وضعیت معارضان و پیکارجویان داعش رسیدگی کنند.

از طرفی خود داعشی ها هم وقتی قدرت ایران را در مذاکره و فشارهای طوفانی و کوبنده ای که به طرف مقابل وارد کردیم دید، دست و پایش را جمع کرد و از خوف سرداران مذاکره و دیپلماسی جرأت حمله کوبنده نداشت و در به در دنبال سوراخ موش بود. اینطور بود که نیروهای سپاه قدس و مقاومت توانستند به سادگی آب خوردن بر داعش پیروز شوند و همه افتخار این پیروزی را به نام خود بزنند.

وی افزود برجام نه تنها به گفته رییس جمهور مشکل آب خوردن مردم را برطرف کرد و حالا می توانیم به سادگی آب معدنی های ۲۰ هزار تومانی فرانسوی را در کشور خوردمان تهیه کنیم بلکه همین برجام بود که مشکل داعش را هم برطرف کرد و باعث نابودی این گروه پیکارجو شد.
از وی پرسیدیم چرا بجای تروریست از واژه پیکارجو برای اشاره به تروریست های داعش استفاده می کند، دستمالی یافته و عرق پیشانی اش را پاک کرد و گفت: عه چیزه خب، همه همینو می گن ما هم گفتیم دیگه!

وقتی پرسیدیم همه یعنی چه کسانی؟ از پاسخ در نماند و گفت: خب اون کانال تلگرامی که به ما هیچ ربطی نداره ولی بعضی وقتا ازش مطلب فوروارد می کنیم تو کانالمون و اون خبرگزاری خارجی معروفه که خیلی خوب مسائل منطقه و ایران رو تحلیل می کنه همینو می گن! پس چرا ما الکی بهشون بگیم تروریست؟ تا کی باید با رفتار و گفتار خشونت طلبانه نسبت به همنوعانمون، حقوق بشر رو زیر پا بذاریم و دیگران رو از خودمون برنجونیم؟
گفتنی است خبرنگار ما پس از تنظیم مصاحبه بر اثر شگفتی بسیار از معجزات برجام جان به جان آفرین تسلیم نموده و به دیار باقی شتافت. روحش شاد.

ثبت ديدگاه




عنوان