حسین قدیانی در اجتماع پرشور دانشجویان سلفچگان:
نقد کنید والا بلاک!

راه راه: به گزارش یومیوری، حسین قدیانی که در آستانه‌ی روز دانشجو به زابل سفر کرده بود، ابتدا در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به ابراز احساسات تنی چند از مهمان‌داران هواپیمای ابوظبی، پاسخ گفت و آن‌گاه در سالن ابومازن دانشگاه سلفچگان، سخنان بسیار مهمی ایراد کرد!
قدیانی در ابتدای بیانات خود، سلفچگان را مهد تمدن خواند و با اشاره به حضور هم‌زمان میرزا کوچک‌خان، شهید مدرس، دکتر مصدق، جلال آل‌احمد و کلنل محمدتقی‌خان پسیان در حوزه‌ی علمیه‌ی سلفچگان، از مردم شهیدپرور فریدون‌کنار تجلیل کرد!
ایشان در فراز دیگری از سخنان خود، با تشکر از ذلیل‌مرده‌هایی که مطالبش را نقد نامناسب می‌کنند، گفت: به همه‌ی پیج‌ها بروید و کامنت بگذارید اما از همه بیشتر، مرا نقد کنید که هزینه‌ای هم ندارد!

قدیانی که نمی‌خواست نامش فاش شود، به موضوع ضریب جینی فالوئرهای خود اشاره کرد و مدعی شد؛ مدیران اینستاگرام، فالوئرهای پیجش را کمتر از آن‌چه که واقعا هست، نشان می‌دهند! وی خاطرنشان کرد: ۸۸ میلیون از ۱۰۰ میلیون فالوئر کریس رونالدو، اعضای ستاد من بودند که چون پول‌شان را نداشتم، شام را می‌رفتند در دایرکت سی‌آرسِوِن می‌خوردند! بنابراین همه باید هوشیار باشند!
حسین قدیانی در پایان سخنان خود، مطالبی به زبان سانسکریت بیان داشت که با گریه‌ی شدید حضار، مواجه شد!

گفتنی است؛ پیش از سخنان حسین قدیانی، حسن روحانی در سخنان کوتاهی، به وی خیرمقدم گفت! روحانی، قدیانی را «سعدی زمان» خواند و از مالک اشتر علی خواست که با حفظ سمت، ابوذر رئیس‌جمهور شود! روحانی در پایان، از قدیانی خواست که رسما مسئولیت دولت را بپذیرد! که این خواهش روحانی، منجر به زدوخورد شدید دانشجویان شد! هنوز از تعداد تلفات این درگیری، خبری مخابره نشده است!
مشروح این دیدار، با مساعدت محمود دعایی، فردا در صفحه‌ی حوادث روزنامه‌ی اطلاعات، منتشر می‌شود!
لازم به ذکر است؛ پیش از سخنان حسن روحانی، محمود دعایی برای آقایان قدیانی و روحانی، جشن تولدی به تاریخ شمسی، میلادی، قمری و چینی(!) گرفت و وعده داد؛ تصاویری از این مراسم جشن تولد را، یک‌هفته‌ی تمام در صفحه‌ی یک «اطلاعات» چاپ کند!

ثبت ديدگاه




عنوان