طالع بینی روز دانشجو
مراقب باشید!

طالع بینی دانشجویی

راه راه : متولدین بهار: امروز از اتوبوس دانشگاه جا میمانید اما نگران نباشید! کلاس شما بخاطر جشن تشکیل نخواهد شد! استادی که ترم قبل شما را انداخته بود در راهرو ملاقات خواهید کرد، با لبخند به او سلام کنید زیرا ترم بعد مجبور میشوید یک سه واحدی با او بردارید! یک دانشجوی خوب همواره آینده نگر و موقعیت سنج است! بنابراین سعی کنید به پذیرایی جشن برسید!

 

متولدین تابستان: متاسفانه امروز خبر حذف دو واحد شما را سخت ناراحت خواهد کرد! اما امید خود را از دست ندهید! در واپسین ساعات این روز رییس دانشگاه در حال خروج از جشن روز دانشجو ناگهان سر راه شما قرار خواهد گرفت! نامه‌ی درخواست سه واحد را از الان در جیب جلویی کیف خود قرار دهید تا زمان را از دست ندهید! دانشجو باید همواره زیرک و آماده باشد! مراقب باشید که امروز به سلف نزدیک نشوید! ناهار امروز همان قزل‌آلایی است که به آن آلرژی دارید!

 

متولدین پاییز: به قشنگ‌ترین روز از  فصلی که در آن به دنیا آمدید رسیدیم! این را به فال نیک بگیرید و بدانید چنین روزی شاید فقط ۱۳ یا ۱۴ بار در زندگی‌تان تکرار شود! آن هم به شرط ادامه تا دکتری تخصصی! پس قدرش بدانید! اساتید امروز با شما مهربانند، پس از فرصت استفاده کرده و مانند یک دانشجوی واقعی غیبت کنید! خیالتان تخت! امروز دوغ نمیدهند!

 

متولدین زمستان: امروز مسئول آموزش جواب سلام شما را میدهد! مراقب باشید مدارک لازم برای درست کردن کارهای انتخاب واحدتان را به همراه داشته باشید! کلید باز کردن سایت انتخاب واحد در دستان اوست! شاید بتوانید یک عمومی دو واحدی را به چنگ آورید! جا نزنید! حتی اگر از جشن جا بمانید و یا خدایی نکرده به کوبیده نرسید! بدانید که پاداش تلاش خود را خواهید گرفت حتی اگر یک پیکسل “من دانشجو ام” باشد!

 

سختی با متولدین این روز: امروز از زمین و زمان برای شما شانس میبارد! استاد درس تخصصی‌تان ۰/۲۵ به میان‌ترم‌ شما اضافه خواهد کرد و شما را از خطر افتادن نجات خواهد داد! مراقب باشید که دوست صمیمی‌تان کادوی روز دانشجوی شما را به عنوان کادوی تولد به شما قالب نکند! بهانه‌های کوچک برای خوشحالی را از دست ندهید حتی اگر یک نارنگیِ رسیده بعنوان پیش غذا باشد! دانشجو، تولدت مبارک!

يك ديدگاه

  1. فاطمه جعفرزاده ۱۳۹۶-۱۰-۰۳ در ۴:۴۴ ب٫ظ- پاسخ دادن

    سلام
    ممنون از متن خوب خانم عسکری
    ان شاالله روز به روز قلمتون بهتر رو کاغذ بچرخه

ثبت ديدگاه




عنوان