پاسخ به چند بهانه الکی برای حذف مدیران
استعفاها رو نریزید روی معاونا!

راه راه: یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب به جناب جهانگیری توصیه کرده که برای شرکت در انتخابات سال ۱۴۰۰ از همین الان استعفا بدهد. حالا ما که نفهمیدیم ربط این استعفا با آن انتخابات چی هست، چون باقی رسانه‌های اصلاح‌طلب را که نگاه کردیم همه چی بر وفق مراد بود و به جز تعدادی موشک و چند نفر که با زنبیل بست نشسته بودند، مملکت هیچ مشکل دیگری نداشت! بیمه سلامت سرجایش، نرخ دلار سرجایش، آمار اختلاس سر جایش. آقای زنگنه سرجایش، و… .
یعنی اگر من جای آقای جهانگیری بودم مسئولیت همه‌ی این اتفاقات میمون و مبارک را به عهده می‌گرفتم.
ربطش را نفهمیدیم اما قدرت خیال‌بافی را که خدا از ما نگرفته. لذا با عنایت به توضیحات فوق، دلایل ذیل ممکن است موجب پیشنهاد استعفا به جناب جهانگیری شده باشد:

 

۱- بعضی‌ها برای مهدی جهانگیری (برادر مظلوم معاون رییس جمهور) پاپوش درست کرده‌اند. این پاپوش ها علامت خاصی ندارد لذا ممکن است دم در دادگاه، حمید بقایی اشتباهی یکی از اینها را بپوشد و بعدا مظلوم‌نمایی کند که برای من پاپوش دوخته اند! خب معلوم است که در چنین شرایطی آقای جهانگیری باید معاون اولی را تحویل بدهد، برود دم در دادگاه داداشش و مراقب باشد!
(تحلیل ما: با توجه به ارقام تخلفات بانک گردشگری، پاپوشی که باید برای مهدی جهانگیری بافته شود خیلی گشاد است و سی چهل تا حمید بقایی داخلش جا می شود. لذا چنین اشتباهی هرگز رخ نخواهد داد!)

 

۲- بعضی ها در انتخابات یک سری حرف‌های برچسب … ببخشید … دلچسب را نثار رقبای شان کردند؛ بعد هم پیروز شدند و این وضعیت بهشان مزه کرده! لذا گیر داده‌اند به جناب جهانگیری که «دوباره! دوباره!»
(تحلیل ما: اصولا افراط در این برچسب (ای لعنت بر شیطان!) دلچسب حرف زدن باعث رودل کردن مستمع می شود. از قدیم هم گفته اند کم بزن همیشه بزن!)

 

۳- اوضاع مملکت خیلی خوب است ولی ممکن است عده ای ناآگاه تصور کنند این خوبی صرفا به خاطر حضور شخص آقای روحانی است. پس آقای جهانگیری باید بکشد کنار تا اقلا چند جا کارها مشکل پیدا کند و مردم بفهمند دنیا دست کی است! ضمنا بعدا هم می شود در تبلیغات انتخاباتی گفت: «ملت عزیز! یادتون میاد جهانگیری رفت و همه چی خوابید؟»
(تحلیل ما: طبق یک قاعده کلی، کلا هر اتفاق بدی که در این دولت بیفتد تقصیر … (خودتان بلدید دیگر) پس رفتن ایشان هیچ سودی به حال آینده نخواهد داشت.)

 

۴- الان هیچ گزینه ای برای انتخابات ۱۴۰۰ نداریم و اگر دیر بجنبیم جناب لاریجانی یک راست از مجلس می‌آید و دولت تشکیل می دهد.
(تحلیل ما: اولا عیبش چیست؟ در حال حاضر انتظار مردم از مسئولین (و مسئولین از همدیگر) رعایت تناوب در ضربه زدن به میخ و نعل است. حالا شما می فرمایید آقای لاریجانی (زبانم لال) از انجام این مهم عاجز است؟ ثانیا الان اوضاع اینجوری است که آدم از طرف دولت می آید و مجلس تشکیل می دهد بعد از همان مجلس می رود و دولت تشکیل می دهد. یعنی من و شما ندارند کلا!)

 

خلاصه عقل ما که به جایی قد نداد. پس خواهشا توی این قحط الرجال که آقای نوبخت هم حاضر نیست ماله دست بگیرد هی استعفاها را نریزید روی معاون ها!

ثبت ديدگاه




عنوان