telegram

۱۰:۲۵ ب.ظ ۱۳۹۵-۱۱-۱۳

اندر باب قهرمان های توسری خور سینما

بلاهت به مثابه سعادتمندی

کریستیان باجو فیلسوف و فوتبالدستی باز ایتالیایی با نگارش رساله‌ای با عنوان ”قهرمان سینمایی و سینمای قهرمانی” سعی کرد به ویژگی‌های یک قهرمان سینمایی و نسبت دیالکتیکال او با جامعه بپردازد. او چنین نتیجه گرفت که «قهرمان اگر ابله نباشد قابل الگوگیری است و هر آن امکان دارد اتفاق کانتینر کالباس تکرار شود»

۹:۵۳ ب.ظ ۱۳۹۵-۱۱-۱۲

چگونگی پیدایش تکنیک دوربین روی دست در سینمای ایران و جهان

دوربین روی دست و ژانر کمدی دینی

دکتر آلیس راجرز کشف کرد اگر بتوان کاری درخور این سربازهای جنگ ویتنام پیدا کند قال قضیه کنده است. از نظر او حمل دوربین روی دست در پروژه‌های سینمایی بهترین کار برای این سربازها بود چرا که تکان‌های ناشی از تلوتلو خوردن‌های عصبی به خوبی می‌توانست حس اضطراب، خیانت، عدم قطعیت و طلاق عاطفی را در فیلم‌ها جاری سازد.

۹:۱۸ ب.ظ ۱۳۹۵-۱۱-۱۱

نگاهی پسا ساختارگرایانه به ماهیت وجودی فیلم‌های جشنواره فجر

تاثیر همزمان رقص بر آرتروز و معنا

باتیستوتا، متفکر آرژانتینی‌الصل اهل فیورنتینا معتقد است که فروبستگی خود سه نوع دارد که نوع سوم آن عبارت است از فروبستگی ناشی از خوشی.

۷:۴۸ ب.ظ ۱۳۹۵-۱۱-۱۰

چگونه نمرات خود را ارتقاءدهیم؟

روباه مکار،کلاغ سوسیس خوار _قسمت اول

استاد اول از آن رو که خیلی انسان خوش اخلاقی بود آن ها را با لبخند به بیرون پرت داد. استاد دوم به آن دو گفت که برگه هایتان را دوباره تصحیح می کنم و اگر نمره ای که گرفتید از نمره ای که من داده بودم بیشتر نشد یکی چهار نمره از هر دویتان کم میکنم، کلاغ و روباه که خود از گندی که بر روی برگه هایشان ریخته بودند، آگاه بودند از استاد دوم تشکر کردند و یکدیگر را به سمت بیرون هدایت نمودند.

۷:۵۵ ب.ظ ۱۳۹۵-۱۱-۰۷

نامه پسرشجاع به یک مقام مسئول

کچلی پسر شجاع

ضمن عرض قدردانی و تشکر از حمایت های بی دریغ شما از جوانان در سخنرانی هایتان، اینجانب " پسر شجاع " پس از ورود به دوران دبستان و دبیرستان و مشغول به تحصیل شدن در مدارس، متاسفانه مجال بازی در کارتون ها را پیدا نکرده وبه همین سبب حرفه و فوت فن بازیگری را از یاد بردم ...