کاندیداشو 8/ بررسی راهکار چگونگی رقص خوشگلا از منظر علمی
خوشگلا باید برقصن

راه راه:

در مناظرات مطرح گردید، راه‌کار علمی و دقیق اینکه چرا خوشگلا باید برقصن؟
در مناظرات انتخاباتی که روز گذشته برگزار گردید، یکی از کاندیداها به لزوم توجه به کنسرت و موسیقی شاد در جامعه پرداخته و خطاب به دیگر کاندیداها گفت که چرا نمی‌گذارید مردم شادش کنند؟
به گزارش خبرنگار ما کاندیدای مورد نظر که گویا فراموش کرده بود که در دهه شصت به همراه دیگر همفکران خود اگر کسی حتی با هدفون هم موسیقی بی‌کلام گوش می‌داد به قصد کشت او را کتک زده و روانه دادگاه می‌کرد، به لزوم توجه به آهنگ‌های بشکن و بالا بنداز در جامعه پرداخته و یکی از علل پیشرفت جامعه را این نکته عنوان نمود که حتماً خوشگلا باید برقصن!
وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد که برنامه‌هایی مثل مشاعره که از صدا و سیما پخش می‌شود موجب افسردگی و حتی اعتیاد مردم گردیده و بجای آن‌ها باید به تولید برنامه‌هایی با عنوان «شبی با شب‌پره» و «آی خانوم کجا؟ کجا؟» پرداخت که در احیای روحیه نشاط و شادمانی جامعه نقش بسزایی دارند.
وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: من قول می‌دهم در صورت انتخاب شدن کنسرت را به درون خانه مردم بیاورم و هر شب در یک منزل به قید قرعه یک کنسرت سی هزار نفره برگزار کنم. همچنین با توجه به وضعیت جسمی مردم ایران و مشکل اضافه وزن اکثر مردم، در پارک‌ها و فضاهای سبز برنامه رقص و پایکوبی برگزار کرده و به این واسطه در سلامت اجتماعی هم تأثیر می‌گذارم و در طی برنامه‌ای مدون و در جهت بازگشت نخبگان به وطن، تمامی خوانندگانی که در آن سوی مرزها از ترکیه تا لس‌آنجس مشغول به هنرنمایی هستند اعم از زن و مرد به ایران بازگردانده و یک شبکه تلویزیونی مخصوص هنرنمایی این عزیزان راه اندازی می‌نمایم. طرحی را هم به عنوان یارانه موسیقی در نظر گرفته‌ام و بر اساس آن به تمام مردم هزینه‌ای پرداخت می‌نمایم تا با آن بتوانند دایره دنبک و تار و گیتار و دیگر ادوات موسیقی تهیه نمایند. لازم به ذکر است کاندیدای مذکور در پایان صحبت‌های خود خطاب به کاندیدای رقیب گفت: بگذارید همین یک موسیقی برای مردم باقی بماند.
خاطر نشان می‌سازد زمانی که کاندیدای رقیب در صدد پاسخ به صحبت های کاندید مورد نظر برآمد، وی هنس فری خود را در گوش گذاشته و درحالی که زیر لب چیزهایی زمزمه می‌کرد شروع به بشکن زدن و تکان دادن سر خود نمود.
پایان خبر./

ثبت ديدگاه




عنوان