اقدام داوطلبانه رئیس‌جمهور
بسیار «هفت ماه» باید تا پخته شود خامی

راه راه:

رئیس‌جمهور عزیز، محبوب و مردمی گفتند: ما در این هفت ماه فهمیدیم باید روی پای خود بایستیم و همه امور را باید خودمان انجام دهیم. و حالا یک عده ایراد گرفته‌اند که حالا دیگه؟!

واقعیت این است که دوستان منتقد به این نکته توجه نمی‌کنند که ایشان میتوانستند در این هفت ماه هم باز این را متوجه نشوند. یعنی در واقع هیچ الزامی برای این قضیه نبوده. کما اینکه در هفت سال گذشته هم بزرگواران در دولت متوجه این قضیه نشدند. بنابراین بجای اینکه ایراد بگیرید که «دیر است» و «فایده ندارد» و «نوموخوام!» و…، بیایید از این اقدام داوطلبانه رئیس‌جمهور محترم تقدیر و تشکر کرده و امیدوار باشیم که در ماه‌های آتی هم چیزهای دیگری را متوجه شوند. هرچند که احتمالا فهمیدن یا نفهمیدن آنها در این ماه‌های پایانی خیری برای ملت ندارد اما حداقل برای خود دوستان مفید است.

در پایان جا دارد آن حکایت معروف را که «ابوعلی سینا گفت بدانم و بمیرم بهتر است یا ندانم و بمیرم» را نقل کنم که… خب دیگر، فهمیدید کدام را میگویم، پس نقل نمیکنم. کلا ممنون!

 


 

✅  منتشر شده در ضمیمه طنز هفتگی راه راه در روزنامه وطن امروز. این صفحه طنز را از « اینجا » بخوانید:

ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا

۲ Comments

  1. زهرا شهابی ۱۳۹۹-۰۶-۲۲ در ۱۰:۳۹ ب٫ظ- پاسخ دادن

    فکر میکردیم رئیس جمهور فقط جمعه ها میفهمند،روال به هفت ماه تغییر کرده!

  2. عاطفه رجایی ۱۳۹۹-۰۶-۲۲ در ۴:۴۳ ب٫ظ- پاسخ دادن

    جالب بود

ثبت ديدگاه




عنوان