ناامیدی اصغر فرهادی
طنز روز | آخه من اسکار دوست داشتم!

اصغر فرهادی درباره آمار بالای مرگ و میر در ایران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گفت: «مردم این موضوع را فراموش نمی‌کنند و هر روز شما فقط خبر بد می‌شنوید و امیدی به تغییر این وضعیت نیست و تحمل این همه خبر بد را ندارم.»
وی در ادامه به دلیل عدم تحمل این همه خبر بد اشاره کرده و گفت:«حقیقتش قلبم گنجایش این میزان از هیجان را ندارد و وقتی به تمام فیلمنامه‌های تلخ و سیاهی که می شود از این وضعیت ساخت و جایزه گرفت فکر می‌کنم موهای جلوی سرم تیر می کشد.»
فرهادی در پاسخ به خبرنگار ما که پرسیده بود چرا در اعتراض به قانون منع ورود مسلمانان به کشور آمریکا در سال ۲۰۱۷، به جای اینکه فقط در اسکار شرکت نکند، یه فیلم درباره سیاست‌های ظالمانه آمریکا نساخت، پاسخ داد:«آخر من اسکار دوست داشتم و باید فیلم‌هایی می‌ساختم که اسکار از تویش دربیاید. البته سیمرغ هم بد نیست ولی لبه‌هایش تیز است و آدم اذیت می‌شود. تازه‌اش هم اینکه شرکت‌کنندگان اسکار کجا و شرکت‌کنندگان جشنواره فجر کجا؟ اووووف اصلاً!»
در پایان، اصغر فرهادی درباره استفاده نکردن شخصی از توییتر گفت: راستش توییتر به خاطر محدودیت کلماتش یک جوری است که من نمی‌توانم آنطور که دلم می‌خواهد پایانش را باز بگذارم. تا می‌آیی شروع کنی،به تهش می‌رسی و بازی تهش به آدم نمی‌چسبد. ولی شما به خوانندگان‌تان بگویید که اصغر حساس است و نمی‌تواند این حجم از اخبار بد را جذب کند!

ثبت ديدگاه




عنوان