طرح جامع اسرائیل برای سرنگونی رژیم ایران
طنز روز | لیزینگ دِ پرزیدنت

«بنی گانتس» وزیرجنگ رژیم صهیونیستی در گفت و گو با کانال ۱۳ تلویزیون گفت که این رژیم با ایران در کشمکش است و باید از خود دفاع کند. بنی گانتس پس از پایان گفتگو با کانال ۱۳ تلویزیون، به سمت خبرنگارانی که آن پشت در تاریکی ایستاده بودند رفت و با ابراز خرسندی از خاموش کردن پراژکتورهای استودیو گفت: خوب شد خاموش کردید. داشتم سکته می‌کردم، گفتم دیگر الان است که ما را با خاک یکسان‌ کنند!
وی در واکنش به خبرنگاری که مدعی شد اینها برای زدن ما نیاز به شناسایی مناطق چراغ روشن ندارند و موشک نقطه زن دارند ابراز کرد: به هر حال کار از محکم کاری عیب نمی‌کند!
بنی گانتس در ادامه به تشریح ادعاهای خود در خصوص ایجاد مانع برای دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای پرداخت و گفت: از جمله موانعی که ما برای ایران ایجاد کردیم می‌توان به طرح جامع «چشم زخم» اشاره کرد. به موجب این طرح جمعیتی ۵۰ نفری از شورچشمان و حسودان را در یک پادگان خیلی امن و مخفیانه در عمق ۵۰۰ متری زمین جمع‌آوری کرده‌ایم که از صبح تا شب و شب تا صبح به صورت دو شیفتِ کاری فشرده، پیشرفت صنایع هسته‌ای در ایران را چشم بزنند.
بنی در پاسخ به خبرنگار هاآرتس که پرسید: «خدایی‌اش این که گفتید مقامات ایران می‌دانند که ما آماده اقدام هستیم و در خاک ایران عملیات انجام می‌دهیم، را راست گفتید؟»، با بیان اینکه حالا لازم نیست اینقدر با صدای بلند حرف بزنی! می‌شنوند بابا! ابراز کرد: بله همانطور که گفتم ما در خاک ایران عملیات‌های بسیار زیادی انجام می‌دهیم. مثلاً همین چند روز پیش یکی از مأموران زبده و آموزش دیده ما اقدام به ترور رئیس جمهور ایران کرد!
وی در پاسخ به دهن‌های از تعجب باز مانده، چشم‌های بیرون افتاده خبرنگار جروزالم پست را سر جایش جا انداخت و ادامه داد: این جاسوس ما در اقدامی هوشمندانه و متهورانه طی عملیاتی به نام «لیزینگ دِ پرزیدنت» چهار کیلو موز خرید و فداکارانه آن‌ها را تنها تنها خورد و پوست موزها را در فواصل یک متر به یک متر خیابان پاستور تهران برای رئیس جمهور ایران تله‌گذاری کرد.
گانتس با دلجویی از خبرنگاری که پایش را تاریکی لگد کرده بود ادامه داد: هر چند این ترور نافرجام ماند و گوش این مأمور شجاع ما توسط یکی از مأموران امنیتی لباس سبز که مشغول بیل زدن باغچه‌های خیابان بود کشیده و پیچانده شد و مجبور شد پوست موزها را جمع کرده و داخل سطل آشغال بیاندازد اما ترس و شوک عمیقی بر بدنه امنیتی رژیم ایران وارد کرد.
این نشست خبری با سؤال یکی از خبرنگاران که انگشت اشاره‌اش را به سمت پنجره دراز کرده و پرسید: آن شیء نورانی در آسمان چیست؟ پایان یافت و بنی گانتس و باقی خبرنگاران که نور ماه را با بالن‌های آتش‌زای غزه اشتباه گرفته بودند به خودشان ترسیدند و گشاد گشاد استودیو را ترک کردند. گفتنی است فردای آن روز استودیو کانال ۱۳ تلویزیون سه بار توسط خدمه مستقر در آنجا آب کشیده شد.

۲ Comments

  1. ز 213 ۱۴۰۰-۰۴-۱۷ در ۹:۵۱ ق٫ظ- پاسخ دادن

    خیلی قشنگ بود

  2. ز 213 ۱۴۰۰-۰۴-۱۷ در ۹:۵۱ ق٫ظ- پاسخ دادن

    خیلی قشنگ بود

ثبت ديدگاه




عنوان