بررسی چند جانبه خارج رفتن سلبریتیک
مفت باشه کوفت باشه

راه راه: شاید برای شما هم جای سوال باشد چرا بعضی از سلبریتی ها انقدر به خارج رفتن علاقه دارند. نتیجه چند بررسی قدری به این سوال جواب داده است.
دلایل پزشکی
پزشکان معتقدند آب و هوای خارج بچه زاست و تمام نگرانی‌های زایمان طبیعی و سزارین را از بین می‌برد. یعنی اگر حامله باشید به محض ورود به خارج بچه زود به دنیا می‌آید تا ببیند درون شکم مادر با خارج از شکم مادر آن هم در خارج از داخل ایران چه فرقی دارد!
توصیه پزشکان به مردم خصوصا سلبریتی ها این است در ایام بارداری به خارج بروند بخصوص اگر حساب کرده اند بچه در یک تاریخ رند به دنیا بیاید این ریسک را بکنند. چون در ایران اصلا بچه به دنیا آمدنش نمی‌آید و در بیمارستان‌ها هم جای سوزن انداختن نیست.
در ضمن پزشکان هشدار داده اند آب و هوای خارج حتی داخل هواپیما هم موجب سهولت زایمان می‌شود.
نمونه بیماران درگیر: نگار و ترانه و شیلا و مهناز
دلایل اجتماعی
جامعه شناسان بعد از اینکه کلی سرشان را خاراندند و قانقاریا گرفتند، به این نتیجه رسیدند که از دید یک سلبریتی خارج از داخل ایران خیلی لاکچری تر دیده می‌شود و این موضوع به لحاظ ساختار بینایی نیست و از نظر نگرشی( اصطلاحا ندیدپدیدی شدید) قابل بررسی است.
دلایل ورزشی
یک ورزشکار نمی‌تواند اسیر باشد یا سرکوب شدن را تحمل کند هر چه باشد ورزشکار است و شنیدن حرف زور به قیافه هیکلش نمی‌خورد. شما باشید وقتی به شما پیشنهاد بدهند در ازای یکی دو جمله، زور را از سرتان باز کنید قبول نمی کنید؟ از قدیم گفته اند” مفت باشه کوفت باشه”
نمونه یک پیشنهاد مفت که اخیرا در فضای مجازی منتشر شد با این عبارات شروع می‌شد ” من یکی از شونصد ها میلیون زن سرکوب شده در ایران هستم اجازه دهید راحت هویت ساندیس شده ام را فاش کنم ..” و اصلا قضیه اقتصادی و کاسبی مطرح نبوده است.
اینطور می‌شود که یک سلبریتی ورزشکار پناهندگی می‌گیرد و حق هم دارد. جدیدترین پناهندگی سلبریتی های ورزشکارمان در کشورهای مغولستان و هلند اتفاق افتاد که اولی در نظر ایرانی ها به لطافت فرهنگی و دومی به مرغوبیت شیر پرچرب گاوهایش معروف است.
نمونه ورزشکاران آزاد معاصر: سعید و کیمیا.

يك ديدگاه

  1. […] مفت باشه کوفت باشه اولین بار در راه راه | باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب […]

ثبت ديدگاه




عنوان