ترجمه نامه بن سلمان...
آخر هفته همینجا میمونم!

عربستان گاو شیرده

راه راه:  هیچ کجای دنیا مُلک خود آدم نمی شود حتی وقتی به بلاد اسکاتلند و کاخ باکینگهام هم میرویم باز دل و دماغمان در همان کاخ خودمان و نزد شما سوگلی هاست که هیچ کاباره ای حرمسرای خود آدم نمیشود . اصلا قول میدهیم وقتی به عربستان بازگشتیم سواد آموزی را هم مثل رانندگی برای شما عزیزکانم در عربستان مجاز اعلام کنیم.
فقط صبر کنید برگردیم، آخر ما از همان اول سفر هم میدانستیم که مرکبی که هفته ی سابق خریداری شده دیگر عمر خودش را کرده لیکن باید تحمل کرد که این شرکت پدرسوخته ی آمریکایی در ساخت مدل جدید تعلل ورزیده بود و ما هم باید در شروع سفر تعجیل می نمودیم که دختر ملکه ی انگلستان،ان الیزابت جان، جانِ جانان منتظرِ قامت همایونی ما بود و تعلل جایز نبود البته شما غم به دل خود راه ندهید که مرکب راهوار و فِرست کلاسی بود و حتی هفته ی پیش آخرین مدل هم بوده اما باز هم امر نمودیم تا چاکران برای ادامه ی سفر و رفتن به سوی عزیز دلم ایوانیکا ی خودم از همان نمونه ی جدید برایمان خریداری نمایند و رویش با طلای خالص یک جمله ی دیس لاوِ با کلاس بنویسند که ایوانیکا ترامپ کمی مشکل پسند است و در سفر قبلی اش زیاد به ما پا نداد .
برای هفته ی آینده هم منتظر این جناب نباشید؛ و باور کنید که به خاطر کاباره هاشان نمیگویم، این مردک پدر سوخته دبه در آورده و میگوید باید پول ماندنشان در سوریه را ما بدهیم، انگار پاک یادش رفته که چقدر پول از ما گرفته که داعش را به وجود بیاورد کمک داعش کند که مضمحل نگردد و ایران را از سوریه بیرون کند و تازه همین الآن هم چقدر پول برای جبهه النصره از ما می گیرد!
این بزمجه ها خیال کرده اند این هم هواپیما و سلاح است که ما سرمان در نیاید!
آخ گفتیم بزمجه! دفعه ی بعد حتما به کاروان تدارکات بسپارید که چند کامیون سوسمار اعلی، جهت سوسمارپلو و سوسمارِ کبابی مان همراه خودشان بیاورند که کل آمریکا را هم بگردی، یک سوسمار به درشتی سوسمار های عربستان پیدا نمیکنی و بسیار کشور فقیر و نیازمندیست .
ما هم دلمان سوخته و از آنجا که این پول خرده ها زیاد برای ما مهم نیست، در آخر جلویشان میریزیم منتها میخواهم مثل قضیه ی موشک ها که به بهانه ی حمایت از کالایشان در پاچه ی همایونی فرو کردند پر رو نشوند؛ خلاصه آخر این هفته را ماندگاریم و منتظرمان نباشید و از آنجا که هنوز شما ضعیفه ها در عربستان حق سواد آموزی ندارید و یحتمل این نامه را داده اید کسی برایتان بخواند، بدهید سرش را جدا کنند که دیگر طرف حرمسرای ما نپلکد.

قربانتان بن سلمان

ثبت ديدگاه




عنوان