کشف یک استعداد عالی برای امامت جمعه لواسان
امام جمعه تراز لواسان

با عنایت به حسن درایت لحاظ شده در برکناری امام جمعه عدالت‌خواه، مستدعی‌ست در تکمیل درایت لحاظ شده، برای یک بار هم که شده به حرف ما عقلای قوم گوش داده و جناب آقای حسن آقامیری را به عنوان امام جمعه منطقه لواسان معرفی فرمایید.

اصلی‌ترین دلیل، آشنایی با لایف استایل منطقه مورد بحث است. شما باید کسی را امام جمعه لواسان کنید که حال پا برهنه‌های آن منطقه را درک کرده حداقل یک عکس با شلوارک داشته باشند. اینگونه مردم منظقه نیز با ایشان قرابت بیشتری را احساس می کند.

دلیل دوم شناخت درست ادارات کشور است. نام برده در سخنرانی‌هایش بارها ثابت کرده که تسلط کافی بر شرایط اداری کشور دارد. حال آن که امام جمعه قبل در حالی نمازجمعه را محلی برای مطالبه‌گری کرده بود که حتی نمی‌دانست جمعه‌ها همه جا تعطیل است و اصلا برای چه کسی داشت مطالبه‌گری می‌کرد؟ واضح است که ایشان باید در روز شنبه‌ای، یکشنبه‌ای، دوشنبه‌ای چیزی مطالبه کنند و هرگز مطالبه‌شان را به آخر هفته ها که زمان مرخصی و مسافرت کارمندان است موکول نکنند.

دلیل سوم و مهم‌ترین دلیل فرصتی است که در نمازجمعه لواسان برای جذب و توبه زالوصفتان محترم و انگل‎‌های محترم اقتصادی فراهم است. شما فرض کنید مثلا مهدی هاشمی یا حسین فریدون که در دوران مرخصی از زندان به سر می‌برند هرگز جذب یک امام جمعه مطالبه‌گر می‎‌شوند؟ مشخص است که خیر! اما می‌توان با یک نماز جمعه رحمانی همه این رانت‌خواران گرانقدر را به نمازجمعه جذب کرد تا با اخلاق ورزشکاری آقای آقامیری بالکل دگرگون گردند.

يك ديدگاه

  1. جواد ۱۴۰۰-۰۶-۲۵ در ۹:۴۷ ق٫ظ- پاسخ دادن

    خخخخخ
    خیلی عالی بود
    خدا اقا میری رو هم هدایت کنه

ثبت ديدگاه




عنوان