خبرکش
باز با باز؟!

کمیت مهم نیست،کیفیت رو بچسب!

محسن مهر علیزاده در روزهای منتهی به انتخابات به تبریز سفر کرد. تعداد افراد حاضر در این تجمع ۴۶ نفر بود که ۳۴ نفرشان هیئت همراه ایشان بودند، ۷نفر کسبه محل و ۴ نفر هم تدارکات مراسم. محسن مهرعلیزاده بعد از استقبال کمرنگ از ایشان اظهار داشتند که کمرنگ‌ و پررنگ بودن برایشان مهم نیست. اصلا رنگ برایشان مهم نیست. یک بار مشکی، یک بار فیروزه ای.‍‌ همچنین گفتند که ما برای اینکه دست‌مان‌ رو نشود با ترکیب اصلی به میدان نیامدیم و علاوه بر آن، طرفدارانِ ما پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند برخلاف بعضیا. دوستان من برخلاف بعضی‌ها شمارشم خوب است. با خودتون میگین چرا این‌ها شدند چهل و پنج نفر؟ خب خود آقای مهرعلیزاده چی؟! توروخدا ایشان را جدی بگیرید.

باز با باز

آقای کروبی نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری که سابقه رقابت تنه به تنه با آرای باطله را دارد از عبدالناصر همتی حمایت کرد. وی در ادامه در پیج ۸۶ کایی‌اش استوری گذاشت داداشم رگباری فالوشه.

تصمیم عادلانه

عادل فردوسی پور،مجری برنامه نود بود. همان برنامه ای که تا بود استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها علیه‌اش حرف می‌زدند و پیشکسوتان‌شان آن را مانع پیشرفت فوتبال می‌دانستند. اما پس از تعطیلی حتی غیرفوتبالی‌ها هم طرفدار نود شدند. عبدالناصر همتی با استفاده ابزاری از گویش‌ها، بانوان، مرحوم ناصرحجازی و… سعی در بالا آوردن رأی خود داشت غافل از این‌که این روش بالا آوردن شاید باعث بالا آوردن بشود. همتی در آخرین تلاش‌ها سعی کرد با استفاده از عادل فردوسی برای خودش رأی جمع کند که عادل فردوسی پور در تصمیمی عادلانه گفت قصد حمایت از هیچ کسی را ندارد. آقای همتی اگر در نظرسنجی‌های برنامه نود هم بود پس از پرسپولیس و تراکتور سوم می‌شد.

 

 

ثبت ديدگاه




عنوان