خبرکش
بین “منوتو” بمونه

بین “منوتو” بمونه

عکسی از رهبر ایران منتشر شد که ایشان را در حال تزریق واکسن ایرانی نشان می داد. رسانه تیزبین منوتو پس از تحلیل های شبانه روزی به این نتیجه رسید که برخلاف باور عمومی ایشان واکسن را در زمستان زده چون دکتر زیر لباسش پلیور زمستانی پوشیده است که شباهت بسیاری به گان پزشکی دارد. علاوه بر آن فرد دیگری هم در تصویر مشخص است که کلاه آبی رنگی بر سر دارد و‌کلاه از البسه زمستانی محسوب می شود.

نکن ای صبح طلوع

اولین روز کنکور سراسری چهارشنبه با برگزاری آزمون رشته هنر برگزار می‌شود.‌ هنرمندان فعلی و آینده کشور امشب در حال ریلکس کردن و مدیتیشن می باشند تا فردا بتوانند سرنوشت چهارسال آینده خود را رقم بزنند. این هنرمندان به خانواده های خود وعده داده در صورتی که از این آزمون سربلند بیرون آمده و وارد دنیای هنر شوند دیگر هیچ گاه به آرایشگاه نرفته‌ و همچنین با پوشیدن لباس های چرک و تاناکورا پول خود‌ را ذخیره‌کرده و به اقتصاد خانواده‌ کمک خواهند کرد.

زیرخاکی

بعد از گذشت چند روز از ریزش برجی در فلوریدا، تنها ۱۱نفر از ۱۶۱ نفر از زیر آوار بیرون آمدند. ستاد مدیریت بحران فلوریدا در پاسخ به اظهار نگرانی خانواده این افراد گفت که ۱۵۰ نفر باقیمانده جایشان امن است و این زیرخاکی ها هرچه بیشتر در زیر خاک بمانند ارزش بیشتری خواهند داشت.

ثبت ديدگاه




عنوان