خبرکش
خنده بر هر درد بی درمان دواست

بخند وقتی میخندی دیگه غصه‌ رو بیخیخی

نیمار داسیلوا سانتوس جونیور بخشی از اسم اصلی نیمار بازیکن سابق بارسلونا است که متاسفانه تا همین‌جا توانسته ام اسمش را حفظ کنم. خانواده ها در برزیل پرجمعیت هستند و زمانی که بچه ای به دنیا می آید از پدر بزرگ گرفته تا عمه و نوه خاله مامان و باجناق دایی همگی وظیفه خود می دانند تا برای بچه اسم انتخاب کنند و در نتیجه پدر خانواده دل هیچ کس را نشکسته و همه اسم ها را کنار هم قطار کرده و از روی بچه‌ رد‌ می‌کند.
طوری که بچه‌، اول عباراتی نظیر افسر ارشد ارتش اتریش، حوادث غیرمترقبه، قوری گل‌قرمزی و… را تمرین کرده و بعد از اینکه بالاخره توانست اسمش را کامل بگوید در مدرسه فوتبال ثبت‌نام می‌ شود.
همه این ها را گفتم که بگویم نیمار برای اینکه به هواداران پاریس سن ژرمن لبخند بزند و خوش اخلاق باشد سالانه ۶.۵ میلیون دلار می گیرد. نوش جانش. اسمش آنقدر طولانی است که پشت لباسش نوشته شده “neymar jr” که به فارسی می شود “نیمار جر”. حق دارد به زور بخندد. شما بودید بعد از جر خوردن اسمتان ناراحت نمی شدید؟؟؟

چرا گاندو؟؟ چرا پوزه بلند نه؟؟

سوگل طهماسبی‌ بازیگر نقش خانمِ آقا محمد سابق و مادرِ بچه آقا محمد فعلی طی مصاحبه ای اعلام کرد که بعد از بازی در سریال گاندو مورد نقد جامعه هنری قرار گرفته است. پیش از این هم امین حیایی در مصاحبه ای گفته بود بعد از فیلم قلاده های طلا همکاران نزدیکش به کارگردان ها می‌گفتند که اگر امین حیایی باشد ما بازی نمی کنیم و فقط فیلم های بی حیایی بازی می‌کنیم. به نظر بنده هنرمندان عزیز کشورمان نگران این هستند با ساخت فیلم های امنیتی ترفند های امنیتی کشور برای بیگانگان لو برود. علت بعدی مخالفت هنرمندان با این فیلم ها استفاده ابزاری از ابزار حیوانات یعنی قلاده در فیلم قلاده های طلا و استفاده ابزاری از اسم حیوانات در سریال گاندو است. حالا خواست خداوند این بوده که این‌ گونه نادر از تمساح پوزه کوتاه باشد. چرا باید همه جا اعلام کنید؟

تمرینات پیش فصل مادر بزرگ ها به مناسبت بازگشایی مدارس

امروز آخرین روز از ماه محرم است. ماهی که در آن مادربزرگ های زیادی به ملکوت اعلی می‌روند.
مادر بزرگ هایی که همگی پشت ترافیک بوجود آمده از دسته های عزاداری جان به جان آفرین تسلیم نموده اند.
از پایان محرم تا آغاز فصل مدارس و دانشگاه ها را فصل نقل و انتقالات می‌ نامند. در این فصل پدربزرگ های محترم می بایست جای خالی مادربزرگ های مهربان را با مادر بزرگ های تازه نفس پر کرده تا نوه های عزیز در صورت عدم آمادگی کامل در امتحانات به بهانه فوت مادربزرگشان انتظار ترحم از جانب معلم و استاد محترم را داشته باشند.

ثبت ديدگاه




عنوان