نحوه‌ی هشتگ‌سازی #جلادهای_سابق
دندان‌های مصنوعی‌ات را از روی کیبورد بردار

برادران و خواهران مبارز! به نام خلق قهرمان دکمه آبی‌رنگ بزرگی که روی صندوق‌های سفید کنار پاهایتان قرار دارد را فشار بدهید. منتظر باشید تا تلویزیونی که روی میز شما است روشن شود. خطوطی که ملاحظه می‌کنید مربوط به بالا آمدن ویندوز است. لطفا تحمل کرده از منفجر کردن کامپیوتر خودداری کنید. فلشی که روی صفحه شماست را با جعبه کوچک سفیدی که از آن سیمی خارج شده است تکان دهید و روی پرنده آبی موجود در صفحه رفته دکمه سمت چپ را فشار دهید.
برادر شهرام! لطفا برادر چنگیز را بیدار کن. متن‌هایی را که در مقابل شماست به صورت حرف‌ به ‌حرف در باکس سفید مقابل صفحه تایپ کرده و سپس توییت کنید. خواهر شهناز! چند دفعه بگویم؟! در باکس ننویس توییت، دکمه دارد، یک دکمه آبی رنگ که با فشار دادن آن پیام شما ارسال می‌شود. ای بابا! چرا دکمه آبی خاموش کردن را فشار دادید؟! باید با همان جعبه سیم‌دار روی دکمه آبی رنگی که نوشته است توییت بروید و آن را فشار دهید. حال یک‌بار دیگر همان دکمه آبی بزرگ را فشار دهید تا تلویزیون مقابلتان روشن شود و با جعبه سیم‌دار… نه برادر! آن دکمه آبی که روی جعبه کنار پای شماست. خواهر اشرف! دوباره که رفتی پی‌وی شوهرت! مگر شما ۴۰ سال پیش از ایشان طلاق نگرفته و به عقد برادر مسعود در نیامدید؟ لطفا به جای این کارها به کار دل بدهید. برادر بهروز! چند بار به شما بگویم با دختران قرار خصوصی نگذارید؟ شما که تهران نیستید بروید سر قرار! حسابتان لو می‌رود! آهای خواهر اقدس! دندان‌های مصنوعی‌ات را از روی کیبورد بردار، آب دهانت سیم‌هایش را خیس می‌کند و موجب اتصالی آن می شود.
برادران و خواهران عزیز به مرحله ناسزا رسیدیم. لطفا در توییت‌هایی که برایتان ارسال می‌شود بروید و تا می‌توانید فحش بنویسید. برای این کار باید با جعبه سیم‌دار کنار دستتان روی شکل نامه بروید و دکمه را فشار بدهید. برادران و خواهران مبارز! وارد مرحله اصلی عملیات یعنی هشتگ‌گذاری رژیم‌چنج می‌شویم. ابتدا هر چرت‌و‌پرتی که می‌خواهید بنویسید و سپس علامت مربعی که ضلع‌های آن از گوشه‌هایش بیرون زده را پیدا کنید و فشار دهید. حالا عبارت رژیم‌چنج را حرف به حرف فشار دهید. برادران مبارز! شما هنوز روشن‌ کردن سیستم را یاد نگرفتید. این چت‌ کردن را چطور آنقدر خوب و ردیف مسلط شده‌اید؟! ول‌کنید لطفا و کمی دل به کار بدهید. خواهر مریم منتظر است هرچه سریعتر رئیس‌جمهور شود. چشمان برادر مسعود به شست‌های شماست. هوی برادر! شبدر نمی‌جوم ها حرف می‌زنم. از خواهران یاد بگیرید، ببینید چگونه شاخ بودن را آموختند و پی‌وی‌ها را دو خط در میان جواب می‌دهند. خواهران مبارز خسته نباشید عملیات عالی و موفقیت آمیز بود.‌ تا رژیم‌چنج بعدی بروید استراحت کنید. برادر! ول کن دیگه چت را، همه توییت‌هات مانده میزنم با کلنگ زبانت را از وسط قاش میدما!

ثبت ديدگاه




عنوان