در ادامه قانون اصلاح پرچم
طنز روز | قوانین اصلاحات عرضی

خبر آمده که مجلس شورای عربستان، پیش‌نویس اصلاحیه «شیوه نامه پرچم» را ارئه داده و گفته این کار برای به روزرسانی ضوابط و پروتکل‌های استفاد از آن است. حالا که به فکر اصلاحات افتاده اند و تا دستشان به بروز رسانی است چند پیشنهاد دیگر هم وجود دارد چون با اجازه رانندگی و رای دادن به زنان و اصلاح پرچم و این جورچیزها قضیه حل نمی‌شود.

۱_مکانیزه شوند. اصولا در سال ۲۰۲۲ دیگر زشت است که عربستان با اصول سنتی سرویس بدهد و بازدهی‌اش پایین باشد‌. امروزه در همه گاوداری های دنیا از شیردوش برقی استفاده می‌کنند پس به پیش نویس قانون “تغییر شیوه دوشیدن” نیاز است. پیشنهاد می‌شود این قانون توسط مصرف کنندگان آمریکایی و اسرائیلی نوشته شود که مناسب با سایز درخواست هایشان باشد.

۲_بور شوند. حالا که قرار است قوانین روکشی اصلاح شود بور شدن هم جز ارکان اساسی است چرا که آمریکایی‌ها سابقه خوبی در برخورد با رنگین پوست‌ها نداشتند. برای این اصلاح رنگ هم انواع لنز و رنگ مو با قیمت مناسب در بازار گناوه موجود است که اگر عمده بخرند مناسب‌تر در می‌آید.

۳_قانون اصلاحات عرضی مسئولان. این قانون با انجام عمل لیپوساکشن به راحتی قابل اجراست و می‌تواند از عرض مقامات سعودی بکاهد و آمریکایی پسند‌تر بشوند.

۴_تعطیلات هفته از جمعه تا یکشنبه باشد تا بتوانند به آداب همه ادیانشان‌برسند. همچنین جهت قاطی نکردن احکام مخرج مشترک بگیرند و برای حلال شدن غذا.ها از فوت کردن و سپس آب کشیدن استفاده کنند. ۵_اصلاح قانون رانندگی زنان. به دلیل اینکه زنان باید برای سفر از پدر یا همسر یا برادر یا پسر خود اجازه سفر داشته باشند این گواهینامه ارزش تف هم ندارد. لذا اجازه پسر همسایه و سایر ذکور محدوده اطراف هم حساب شود.

 

ثبت ديدگاه




عنوان