راهکارهایی برای رویارویی با مشکلات
«قدرت پاک‌کنندگی بالا»

چندی پیش، در فاصلۀ چند روز تا بازی فانوسی تیم فوتبال ایران برابر آمریکای علیه ما علیه، صفحۀ رسمی تیم ملی آمریکا به قول خودشان یو‌اس‌ای، جدول رده‌بندی گروه را به اشتراک می‌گذارد. سپس ملاحضۀ اینکه ایران تا آن لحضه در رتبۀ دوم گروه پس از انگلیس است برای جدول‌نویسان صعب و مشکل آمد. این در حالی است که حتی در نماز جمعه‌ها و راهپیمایی‌های کشور ایران که آن طرف نقشه نسبت به آمریکا است، پشت بلندگوهای اکودار، پس یا پیش نام انگلیس، آمریکا قرار دارد. با اینکه قدیم‌ها در وقت حرص‌خوردن سوت می‌زدند، جدول‌‌گذاران در اقدامی هوشمندانه و به‌صورت زیرپوستی، همچون بازی عمو آلپاچینو، نقش «الله» روی پرچم ایران را پاک کردند و جایش را خالی گذاشتند تا هر حزب و گروهکی به‌صورت دلخواه جای خالی را با نقش مناسب خود پر کند و مشکل حل گردد. در راستای این نوع حل مسئله در ادامه چند پیشنهاد برای آمریکا و آمریکاپرستان می‌آوریم تا در حل مشکلات رو‌به‌رو به کمک حال چرک‌شان بیاید:

• یکی از مسائلی که برای آمریکا بسیار اهمیت دارد مراکز هسته‌ای ایران است. همان مسئله‌ای که باعث سریالی‌شدن مذاکرات در ژانرهای درام، ترسناک، هیجانی، ماجراجویانه و معمایی شد. چون مراکز هسته‌ای پشت‌شان به آمریکاست. کافی است دولت‌مردان و دولت‌زنان و دولت‌خنثیان آمریکا چند راس مایکل هاشمیان و شارلوت را به‌صورت واردات راهی ایران و مناطق حساس کند تا از مراکز هسته‌ای ایران به ایّ سانتریفیوژٍ کان تصاویری چند برداشت کنند. سپس آن‌ها را راهی آمریکا کنند و در طی مراسمی رسمی، وزیر تهاجم آمریکا اسپری‌ای سفید برداشته و این تصاویر را با خلوص قلبی به معیت فیس‌فیس اسپری رسانده و مشکل را برای همیشه حل کنند.

• محرم و عزاداری‌های ایرانیان به دلایل ناشفافی برای آمریکایی‌ها ایجاد مشکل می‌کند. کافی است تیم جدول‌نگار فوتبال آمریکا به سایت‌های هیئات مذهبی مثل فطرس و ریحانه‌الحسین مراجعه کرده و آرشیو آنان را بارگزاری کنند. سپس با نرم‌افزارهای بسیار پیشرفته صدای قطعات را دلیت کنند. و تمام. دیگر ایران و ایرانی محل اتصال مهرۀ اول ستون فقرات با جمجمه‌اش را دید، محرم و عزاداری را هم می‌بیند.

• آمریکایی‌ها می‌توانند تصاویر دانشمندان ایرانی را با ابزار پیشرفته‌ای که دارند (به ما گفتن دارند، شوما هم بگید دارند) تهیه کنند. لازم است عکس‌ها سه در چهار با پس‌زمینۀ سفید و پشت‌نویسی‌شده باشند. سپس آن‌ها را در جوب‌های منشعب از روخانۀ می‌سی‌سی‌پی بیندازند. البته اگر مشکل حل نشد می‌توانند دست به حذف فیزیکی آنان بزنند که البته دور از شأن و مرام پهلوانی آمریکایی‌هاست.

• در پایان اگر موارد ذکرشده راهگشا نبود، باید دست به عملیات‌‌هایی سخت‌تر با ریسک بالا زد و نقشه‌ای که روی دیفار دفتر کاخ ناسیاه رئیس‌جمهور آمریکا است را روی میز پهن کنند و با ناخن‌گیر و قیچی، ایران را از روی نقطه‌چین برش بزنند و رول کرده و آن را بکشند. ملاحظات این بخش این است که آن‌ها نباید جوگیر شوند و مراقب باشند منطقۀ اضافی‌ای را به اشتباه برش نزنند تا یکهو به خود بیایند و ببینند بخشی از افغانستان و مناطقی از ترکمنستان یا ترکیه را نابود کرده‌اند.

 

ثبت ديدگاه




عنوان