آموزش علوم غریبه
قسمت اول: پیداکردن ارز گم شده

راه راه: از آصف‌ابن‌برخیا در کتاب “طلسم اسکندر” منقول است: بدان که ساعاتی هست که دیوها و اجنه‌ها در کابینه دولت‌ها نفوذ می‌کنند. دیوها موجوداتی‌اند نامرئی که از ارز دولتی تغذیه کرده و آن‌ها را می‌بلعند. بدان که سلیمان نبی از یکی از این دیوها پرسید: نام تو چیست ای ملعون و جای تو کجاست؟ دیو گفت: نام من هوشنگ است و جای من استخر دولت‌های پیر و تنبل است. هرکه در این دولت‌ها مسئول شده و بی‌تعویذ باشد، من وی را برنجانم و نشانی رنج من آن است که حسابش قلمبه شود و بینایی‌اش اندک.

اگر ‌خواهی که بدانی، ارز دولتی از کدام ارگان گم شده:

  • نام ارگان‌ها را نوشته و ابجدکبیر آن‌ها را با هم جمع کن.
  • ابجدصغیر ارگان‌ها را هم جمع کن.
  • حاصل ابجد کبیر را در ابجد صغیر تقسیم کن.

اگر باقی‌مانده یک بود، وزارت بهداشت است و هر باقی‌مانده‌ای به وزارت خانه‌ای اشاره دارد.

حال که وزارت‌خانه را دانستی، وقت ابطال طلسم است.

ابطال طلسم:

اساتید فن از باطل‌السحری یاد می‌کنند به‌نام “برجام‌الشاکلید” که می‌گویند طول آن به <YYYYYY> می‌رسد. آن‌چنان طویل است که سرش در آن ته‌مه‌ها قرار گرفته، و بنابه قول ابوعلی‌سینا، اولین بار جیسون‌رضائیان از آن یاد کرده و باطل‌السحر آن چنین است:

چنانچه نام ارگان را پیدا کردی، ابتدا روی‌به غرب ایستاده و این عزیمت را نود ودو بار تَکرار کن: «یا برجامُ یابرجامُ یابرجامُ، یاکلیدُ یاکلیدُ یاکلیدُ، بحق میرحسین و بحق کروبی.»

سپس دلارجهانگیری را آرد کرده و بر آیفون جهرمی ریخته و آن‌ها را خوب بکوب تا خمیری بنفش به‌دست آید.

این عفریت، چنان ظالمی است که حتی یک لحظه غفلت نداشته و به اعمال پیرامون کاملا اشراف دارد. پس بیست‌ویک عدد چوب گلابی تراشیده و خمیر بنفش را بجوشان و به‌شکل موم به‌دربیاور و به‌هم بزن تا سفت شود، سپس چوب‌ها را به آن اضافه کن و موقعی که ظریف در منزل کِری قرار داشت، چوب‌ها را بسوزان و این طلسم نحس را داخل آتش بینداز:

در این لحظه می‌بینی که موکلین چوب‌ها به تعداد بیست‌ویک عدد ظاهر شده و به عفریت هجوم می‌کنند. در این لحظه شما باید این قسم ر قرائت کنید:

طهیوب طرجیما حبیبی طکری طفیلی برجاما کمطم ذوالفریدون. ابطلوا هذه السحر و الطلاسم فی قلب خالصا و فی روح البرجاما احمشط جان کری بحق عنادی نتانی یاهو اظهر من هذه السماء ارز التمیزا.

در این لحظه می‌بینی که زمین به لرزه درآمد و ارزها از زمین ظاهر گشته و عفریت آن‌ها را به تو تحویل می‌دهد.

ثبت ديدگاه




عنوان