مالیات بر ریه

راه راه: متأسفانه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته جهت کاهش دمای هوا، همچنان دمای هوا رو به گرمی می‌رود؛ لذا طرح‌های زیر جهت تسریع در این مهم، تقدیم مسئولان محترم می‌شود:

طرح اصطکاک
پیاده‌روی بر سطح سنگفرش و آسفالت خیابان‌ها موجب به‌وجود آمدن نیروی اصطکاک و تولید گرما می‌شود. شهروندانی که در طول روز بیش از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌کنند تصاویر آن‌ها توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده و به میزان دقایق اضافی پیاده‌روی روزانه، ضربدر مساحت کف کفش ملزم به پرداخت جریمه هستند.

طرح تنفس
با توجه به تولید گرما در هر بازدم، به منظور کاهش دمای هوا در شهر، شهروندان با توجه به حجم ریه و میزان حرف زدن، ملزم به پرداخت عوارض خواهند بود؛ لازم به ذکر است، در این طرح برای مسئولین، نمایندگان مجلس و آقازاده‌ها، بسته‌های تشویقی ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

طرح رفلکس
می‌دانیم اگر در مقابل یک شی نورانی، آینه‌ یا ذره‌بین قرار دهیم میزان تولید نور و گرما دوبرابر می‌شود؛ لذا شهروندانی که پنجره‌های خانه‌شان مجهز به شیشه رفلکس بوده موظف به تعویض شیشه یا چسباندن روزنامه از سمت خارج به پنجره‌ها هستند؛ شهروندانی که از این امر سرپیچی نمایند شیشه‌هایشان توسط شهرداری جمع خواهد شد.
 
طرح مشاغل
به صاحبان مشاغلی که مولد گرما هستند و به نوعی خواهند شد از جمله نانوایان، جوشکاران،‌ آشپزها، اتوشویان، سفالگران، مس‌گران،‌ فروشندگان آینه، شیشه‌های رفلکس و ذره‌بین، مالیات به میزان دوبرابر تعلق خواهد گرفت. در این طرح برای فروشندگان پنکه اعم از سقفی و رومیزی و کولر اعم از آبی و گازی و نصابان وسایل سرمایشی تخفیف در عوارض طرح تنفس در نظر گرفته خواهد شد.

ثبت ديدگاه




عنوان