نامه نگاری عضو دون پایه سازمان به عضو ارشد
مرگ بر ریشوها!

به نام توده‌ها و خلق ایران
از خانه تیمی شماره هشت به رفیق بیژن
امروز حسب الامر در چند عملیات دشوار سه مرد که از ریش آن‌ها می‌شد حدس زد طرفدار رژیم هستند را جداگانه ربوده و در خانه تیمی مستقر شدند. این افراد در ادامه تلاش‌های شبانه روزی رفقا در جهت شناسایی مزدوران رژیم شناسایی شدند. دقت نظر رفقا در شناسایی این افراد که خود را در بین مردم مخفی کرده بودند قابل تقدیر است.
یکی از ربوده شدگان مرد بقالی است که عکس خمینی را در مغازه‌اش نصب کرده بود. البته رفقا در بررسی‌های خود تعداد بسیار زیادی از مزدوران رژیم آخوندی را شناسایی کرده‌اند که چنین جرم بزرگی مرتکب شده‌اند اما بالاخره از یکجا باید شروع می‌کردیم دیگر.
دومین فرد ربوده شده مردی است ۳۲ ساله که با دو اقدام بزرگ به همراهی با رژیم پرداخته است. یکی اینکه ریش دارد و دوم اینکه پیراهنش را روی شلوار می‌اندازد. اگرچه آدم‌های ریشو و آدمهایی که پیراهن را روش شلوار می‌اندازند زیاد هستند اما همزمانی این دو اقدام این فرد را در اولویت قرار داد.
نفر سوم مردی است ۴۷ ساله که با وانت اقدام به فروش هندوانه در انظار می‌کند. منابع اطلاعاتی گزارش کرده‌اند که نامبرده یکبار به مناسبت سالروز روی کار آمدن حکومت ارتجاع در ۲۲ بهمن اقدام به فروش هنداونه‌های خود با تخفیف ۲۰ درصدی کرده است.
آنچه گفته شد همگی حاکی از همکاری ریشه دار این افراد با رژیم آخوندی در جهت سرکوبگری خلق قهرمان ایران بوده و آن‌ها را مستوجب ربایش، بازداشت و مجازات می‌کند.
از آنجا که مزدوران باند خمینی با زبان خوش به حقایق مورد نظر اعتراف ننمودند از ابزار آلات همیشگی همچون میخ، سیخ، چکش، دریل، آب جوش؛ کابل، اتو، برق سه فاز، انبرک و گاز انبر و اجاق پیک نیکی، جهت اعتراف گیری استفاده شد.
تلاش شبانه روزی رفیق هاشم و رفیق پژمان منجر به اعتراف سوژه‌ها نشد تا متعاقبا از شوک الکترونیکی استفاده شد. از آنجا که معتقدیم برای رهایی خلق‌های تحت ستم از هیچ کوششی فروگذار نباید کرد کار بدون وقفه تا پاسی از شب گذشته ادامه داشت ولی به دلیل صداهایی که ربوده شدگان از خود بروز می‌دادند در نیمه‌های شب متوقف گردید.
تا اینجای کار بر ما روشن شده که به احتمال پنجاه درصد هر سه نفر از طرفداران باند خمینی هستند و سی درصد هم احتمال می‌دهیم که با رژیم همکاری داشته باشند اما عجیب است که چیزی بروز نداده‌اند. امید است برای آزادی خلق‌ها از سیطره استبداد و ارتجاع به زودی ربوده شدگان در صورت زنده ماندن لب به سخن گشوده و حقایقی را برملا سازند.
پیکار در راه آزادی طبقه کارگر و اشتیاق برای استنشاق شمیم آزادی خلق‌ها سختی کار را برای ما شیرین کرده است.

ثبت ديدگاه




عنوان