خبرکش
مصائب ساده نزیستی!

ساده بِزی

آقای همتی معتقدند که ساده‌زیستی یعنی کسی که خودش ماشین خوب سوار شود، ولی کاری کند مردم هم ماشین خوب سوار شوند. به‌طور کلی این طیف اصلاً طاقت اینکه ببینند مردم با ماشین ارزان قیمت تردد می‌کنند را ندارند. مثلاً همین دولت کنونی، از وقتی که آمد هی یک نگاه به ماشین‌های خودش انداخت، یک نگاه به ماشین‌های ارزان مردم. بعد هم کاری کرد که الان همان پرایدسوارها هم ماشین صدمیلیونی سوار هستند. الان همه مردم و مسئولین با هم ساده‌زیست هستیم. منتها ساده زیستی آن‌ها یک کم شاسی‌اش بالاست، سانروف هم دارد. بعضی‌هایش هم سقفش جمع می‌شود، خیلی باحال است. ولی ساده‌زیستی ما یک باربند روی سقفش دارد و یک تایر زاپاس توی صندوق عقب، که همیشه پنچر است.

بخوان

آقای رییسی خطاب به نامزدهای انتخابات گفته‌اند: «هرکسی برای ریاست جمهوری می‌آید، خواهشاً یک دور قانون اساسی را بخواند.» ایشان در ادامه صحبت‌هایشان گفتند: «لطفاً قسمت‌های مربوط به وظایف رییس‌جمهور را هایلایت کنید.»
البته ما توصیه می‌کنیم مردم عزیز هم این موارد را خوب بخوانند و نمونه سؤالات سال‌های گذشته را هم مطالعه کنند، تا لاجرم مجبور نشوند با تکنیک حذف گزینه، رییس‌جمهور انتخاب کنند.

رنگ عشق

ستاد انتخاباتی آقای مهرعلیزاده سیاه شد. ایشان دلیل انتخاب این رنگ بعنوان رنگ انتخاباتیشان را همدلی با فوت‌شدگان کرونا عنوان کردند و افزودند: «با تشکر از همه عزیزانی که تشریف آوردند، مراسم هفتمین روز ان‌شاءالله در همین مکان برگزار خواهد شد. ضمناً سرویس ایاب و ذهاب از جلوی در ستاد فراهم است.»
وی خطاب به یک نفر در میان جمع گفت: «بچه اون حلوا رو با دست برندار، اون قاشق رو واسه چی گذاشتیم؟»
آقای مهرعلیزاده ضمن تکذیب ارتباط با هرگونه شوآف، به رنگ عشق بودن سیاه اشاره نامحسوسی داشتند.
لازم به ذکر است کسانی که هنوز معتقدند سیاه با مشکی فرق دارد، نه تنها در ستاد ایشان، بلکه در هیچ کجای دیگر هم جایی نخواهند داشت. والا!

ثبت ديدگاه




عنوان