نامه ی آخوندی به دخترش
رکورد استیضاح را در خاندان حفظ کن!

رکورد دار استیضاح

راه راه : دخترم!
الان که این نامه را برایت می نویسم در مجلس شورای اسلامی ام. چند دقیقه دیگر عازم تریبون مجلسم تا استیضاح شوم. در این نامه قصد دارم نکاتی را برایت بگویم تا در آینده که وزیر شدی از آن استفاده کنی.
هرگاه در دوران وزارتت اتفاقی برای هموطنانت افتاد که مردم عزادار شدند، مدتی آفتابی نشو و وقتی آب از آسیاب افتاد و فضا آرام شد دوباره به دفترت برگرد یا استعفا بنویس ولی مطمئن باش بخاطر سوابق درخشانت، با استعفایت موافقت نمی شود. همه ی این روش ها در کانال تلگرامم هست، آن را بعدا در اختیارت میگذارم.

عزیزم
همیشه حفظ ظاهر کن حتی اگر پولی نداشتی و موجودی حسابت زیر خط فقر بود…همیشه به پایین تر از خودت نگاه کن و مثل بالاتر از خودت پول خرج کن. پدربزرگ خدابیامرزم به من وصیت کرد لباس مرتب بپوشم ولی این مرتب بودن ربطی به ثروت مندی ندارد. از تو چه پنهان موجودی حساب من هم حدود ۴ میلیون و خورده ایست. حتی نمیتوانم برای عید، شماهارا به سواحل ایذه ببرم.

فرزندم
آینده از آن توست. اگر صاحب چند شرکت بودی، آن هارا به اسم بقیه اعضای خانواده ات بزن و چند حساب بانکی برای خودت باز کن و پولهایت را در آنها تقسیم کن. گرچه میدانم توی این اوضاع اقتصادی همه شرکت ها زیان ده اند ولی همین زیان هارا در حساب های مختلف واریز کن.
من در این اوضاع خراب، سعی کردم صورتم را با آفتاب سوختگی سرخ نگه دارم این افتاب هاییست که سر بازدید از پروژه ها خوردم. توصیه میکنم هنگام بازدید کرم ضد افتاب نزن تا مردم ببینند تو زحمت کش هستی. همین بازدید ها سوابق حساب می شود.
اگر در دوران ورارتت استیضاح شدی، بدان نشانه موفقیت توست. فقط استیضاح است که از تو باقی می ماند. تا الان من در چهار سال سه بار استیضاح شدم و رکورد دار هستم. تو سعی کن از من پیشی بگیری و نگذاری این افتخار از خاندان آخوندی بیرون رود.
من، دیر یا زود پشت تریبون میروم. نگران من نباش. از قبل هماهنگ شده و با یک عذرخواهی دوباره به دفتر وزارتم برمیگردم. امروز به مادرت بگو غذا درست نکند. به مناسبت سومین استیضاحم و دوباره رای اعتماد گرفتن از مجلس، امشب همه مهمان من هستید

ثبت ديدگاه




عنوان