خبرکش
کاهش یک چیز!

راه راه:
کاهش بی سابقه نرخ یک چیز در دولت. بعد از سال ها چشم انتظاری مردم و کارشناسان بالاخره آمار یک چیز کاهش یافت. وزیر کشور با اعلام این خبر، خطاب به خبرنگارما و در حالی که لپ او را می کشید گفت: «اگه گفتی اون چیه؟» خبرنگار ما پس از دو ساعت حدس زدن و ذکر مواردی همچون «نرخ تورم، قیمت مرغ، نرخ سودبانکی، قیمت دلار و…» خسته شد و از آقای معاون التماس کرد که دست از مسخره بازی بردارد و خودش بگوید. آقای معاون بالاخره جان کند و گفت: «بعد از تلاش بی وقفه مسئولین، نرخ رعایت پروتکل های بهداشتی با ۳۵ درصد کاهش، به ۴۶ درصد رسید.» ایشان در پاسخ به خبرنگار ما که گفت: «این یکی باید بره بالا، نه که بیاد پایین!» پاسخ داد: «همش می خوایید گیر بدید! یه چیز هم که کشیده پایین، شما می گید چرا!»
المپیک آزمایشی
احسان حدادی نماینده ایران در رشته پرتاب دیسک در دور مقدماتی المپیک حذف شد. وی پس از این مسابقه بدون اینکه بخندد گفت: «من به خاطر این در مسابقات المپیک شرکت کردم که برای مسابقات آسیایی آماده شوم.» گفتنی است احسان حدادی پس از ناکامی در آزمون کنکور سراسری به پدرش گفت: «من برای این توی کنکور شرکت کردم که آماده بشم برای آزمون های آزمایشی قلمچی!»

کاملا بی طرف
تیم پرسپولیس تهران برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ ایران شد. یک کارشناس کاملا بی طرف در این رابطه گفت: «من سال هاست که لیگ ایران رو دنبال نمی کنم و به طور حرفه ای رو فوتبال قبرس شمالی تمرکز کردم.» وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که «نظرتان در رابطه با صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی چیست؟» گفت: «دیدی انصافا بازی رو؟ خیلی خوب بودن، دمشون گرم!» ایشان در واکنش به نگاه چپ چپ ِ خبرنگار ما گفت: «یعنی چون لیگ رو دنبال نمی کنم، جام حذفی رو هم نبینم؟»

يك ديدگاه

  1. مجید ۱۴۰۰-۰۵-۱۲ در ۳:۳۸ ق٫ظ- پاسخ دادن

    سلام
    خداقوت
    با عرض پوزش بنظرم از مصاحبه ی آقای حدادی سوء برداشت شده(چه شما و چه دیگر رسانه ها)
    من از مصاحبه فقط این رو برداشت کردم که باید از الان برای آسیایی آماده شم نه اینکه هدفم از اول اون بوده

ثبت ديدگاه




عنوان