یک‌ کیفرخواست مومالی
کچل کچل کلاچه

راه راه: در پی «اون آقا کچله!» خطاب شدن سید مجید صدری رییس مخابرات در مجلس شورای اسلامی کیفرخواست زیر برای متهمان ردیف اول و دوم صادر می شود:
ابتدائا در خصوص متهم ردیف اول، کلینیک ایران نوین، دائر بر قرق تبلیغات جاده ای و حسن سوء استفاده از بازیگران و چهره های مشهور در تبلیغات و حسب شهادت همسر شاکی، نامبرده مبادرت به کاشتن مو بر سر شاکی سید مجید صدری نکرده و موجب تمسخر ایشان و خطاب شدن با لفظ مذکور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی شده است.
مطابق نظر کارشناسی ناحاضران در صحنه، متهم با استفاده از تبلیغات اغواگر اقدام به تحمیر مردم کرده و آنها را برای جوانه زدن مو به کلینیک خود می کشاند ولی در همین گیرو دار، از کش مکش رییس یکی از بزرگترین شرکت های خصولتی کشور غافل شده، وی را بدون مو به حال خود رها کرده و موجب تمسخر وی با لفظ «اون آقا کچله!» در صحن علنی مجلس شورای اسلامی شده است.
از دیگر اتهامات نامبرده سوء استفاده از حسن ریوندی، در کنار سایر هنرمندان برای جلب نظر افکار عمومی بود، که با توجه به همکاری کله ی کچل حسن ریوندی در این پرونده، یعنی نداشتن موی در خور، جرم متهم در این مورد به سرعت احراز شد و از این حیث هیچ نقطه ی مبهمی در پرونده وجود ندارد.
متهم ردیف دوم؛ موسیون لوی بهاره… ببخشید لوسیون موی بهاره است که ضمن ادعای تاثیر گذاری خود در تلویزیون، هیچ گونه اقدامی برای درمان مشکلات کم پشتی موهای شاکی نکرده است. شاکی اصلی در پرونده‌ ی متهم ردیف دو، مدعی العموم است.
مقتضی ست؛ بنابر ماده ۴۹۱ تبصره ۴ قانون مجازات بطنی، متهم ردیف اول که جرم وی با شهادت شاهد به توان دو اثبات شده، به کاشت مو برای شاکی و هفت نفر دیگر، و سه سال ایپیلاسیون رایگان بدن شاکی محکوم شود. و متهم ردیف دوم با توجه به ماده ۲۳۱+۴۵ تبصره ۹-۳۱ قانون مجازات بطنی، به توزیع یک میلیون پک لوسیون موی بهاره به صورت رایگان بین متقاضیان دارای کد ملی و کچلی ۹۷ درصد محکوم گردد.
پاراف دایره اجرای احکام:
حکم متهم ردیف دوم به استثنای محکومیت ۳ ایپیلاسیون رایگان بنا بر تبصره ۷ همان ماده قانونی اجرا و حکم متهم ردیف دوم ملغی‌ست، چرا که خطر کچلی ۱۰۰ درصد بقیه اشخاص متقاضی را تهدید می کند.

ثبت ديدگاه




عنوان