۳۲۰ تن گوشت ۷ سال در گمرک ماند - جراید
گوشت های باستانی

راه راه:
معاون سازمان اموال تملیکی: ۳۲۰ تن گوشتی که ۷ سال پیش وارد گمرک شد مجوز سازمان دامپزشکی را برای ترخیص دریافت نکرد و باید منهدم یا به‌صورت مصرف ثانویه تعیین تکلیف می‌‌شد اما به‌دلیل هزینه بالای سردخانه و عدم پرداخت بودجه دولتی برای تامین هزینه‌های شخصی وارد کننده، تحویل و تعیین تکلیف این محموله امکان‌پذیر نبود.
وی درادامه افزود: دراین یک‌دهه که گوشت‌ها انبار بودند، سالم سالم ماندند و کیفیت آن نه‌تنها تغیری نکرده بلکه گوشت یکی از انبارها که از دایناسوری جوان بود، هم اکنون به دایناسوری بالغ تبدیل شده و می‌گوید بیایید مرا بخورید.
وی خاطرنشان ساخت: وزیر محترم نفت در نامه‌ای از ما خواست که ‌آن گوشت‌ها را کنار یکی از چاه‌های نفت دفن کنیم تا به ذخائر نفتی کشور افزوده شوند. اما ما مخالفت شدید کرده و گفتیم این گوشت‌های یخ‌زده سهم سفره مردم است. شب عید نزدیک است و با تابش آفتاب بهاری یخ‌شان آب می‌شود و برای آبگوشت آماده، با این‌کار انگار نفت را هم سرسفره مردم برده‌ایم.
وی گفت: مردم به شایعات مبنی ‌بر دیر توزیع کردن گوشت‌ها توجه نکنند. شما بارها دیده‌اید و شنیده‌اید که ماموت‌های یخ‌زده قطبی با قدمت چندهزار سال در دل یخ‌های قطب پیدا می‌شود. اخیرا هم تعدادی مومیایی ۳ هزار ساله در مصر کشف شد.
وی در پایان یادآور شد: تعدادی فسیل و سنگواره در جنب کوه دماوند کشف شده، همکارانم آن‌ها را در آب نمک خوابانده‌اند تا نرم شوند و در نوبت دوم پس از گوشت‌های باستانی توزیع شوند.
ارسال به دوستان

ثبت ديدگاه




عنوان