متن نامه شوراي خانه سينما به شوراي مغازه سينما
محرمانه! پیوست دارد…

دسته کلید فریدونی

محرمانه
پیوست دارد

احتراما به استحضار مى رسانیم زین پس آثارى که از ارزش هاى تعیین شده ى خانه ى سینما تبعیت نکنند، به علت حساسیت داوران و بروز کهیر، تهوع و شب ادرارى؛ از بررسى کنار گذاشته خواهند شد. بدین منظور به پیوست نامه، جزوه ى کمک آموزشى “با سیمرغ، اسکارت را قورت بده!” تقدیم مى شود. باشد با رعایت این نکات سرمایه ى شما، وابستگان و خانواده ى محترم رجبى به هدر نرود. خواهشمندیم همکارى هاى لازم را مبذول فرمایید، در غیر این صورت قفل خانه ى سینما را عوض خواهیم کرد تا پشت درب بمانید و براى گرم شدن، آثار خودتان را بسوزانید.

پیوست نامه:
با سیمرغ، اسکارت را قورت بده!

درس اول:
موضوعات خیانت و تجاوز از مهمترین اصول پیشرفت غرب محسوب مى شوند. در واقع به کمک این دو توانسته اند آمار کتابخوانى، ثبت اختراعات و رتبه ى علمى دانشگاه هاى خود را افزایش بدهند. شما با انتخاب و ساخت این دو سوژه ضمن همزاد پندارى میتوانید جامعه ى خودتان را همگام با پیشرفت هاى جهانى نشان دهید.

درس دوم:
از افرادى که در غرب ما به ازاى واقعى کمترى دارند استفاده کنید. این کار باعث مى شود داوران خارجى از روى کنجکاوى هم که شده است، فیلم شما را تا انتها تماشا کنند. مثال: در غرب نقش منفى معمولى زیاد است و براى آن ها جذابیتى ندارد، بنابر این حتما نقش متجاوز یا خائن را با شخصیتى معتقد و ظاهرى مذهبى بنویسید.

درس سوم:
به یاد داشته باشید که حق زنان همیشه خورده شده است. حتى اگر نقش اول زن، جان ٢۵٠ نفر را با ژ-۳ گرفته باشد، باید در انتهاى فیلم به علت تعویض اجبارى پوشک یک کودک، اشک از چشمانش جارى شود یا چشم و نوک بینى اش به علت خرد کردن پیاز قرمه سبزى قرمز باشد.

درس چهارم:
وابسته باشید. حتما قبل از آغاز فیلم بردارى نقاط وابستگى را با دقت مشخص کنید و فاصله ى خود را با آنها کم کنید. همچنین براى انتخاب وابستگى میتوانید سفرى به یکى از کشورهاى دور و دوست داشته باشید.
توجه: وابستگى به نظام نیاز به غیرت و اینها دارد و داوران را به یاد… بگذریم، به همین علت این مورد شامل پیگیرى اینستاگرامى مى باشد و عواقب آن به عهده ى خانه ى سینما نیست. ما به شما فرهیخته ى گرامى آقاى ب.ز را پیشنهاد می کنیم، ایشان توانایى حمایت از شما را دارند حتی از قطر!

درس پنجم:
پیشرفت و قوانین خود را به رخ غرب نکشید: شما آمده اید فیلم بسازید یا براى غرب خط و نشان بکشید!؟ به هیچ وجه اجازه ندهید سیاست بر فیلم نامه ى شما تاثیر گذار باشد، حتى الامکان از آیفون تصویرى، دفترخانه هاى مجهز به سیستم اینترنتى و وسایل ارتباط جمعى روز، استفاده نکنید تا گره هاى فیلم حذف نشوند.

درس ششم
از قهرمان هاى حقیقى و شخصیت هاى باور پذیر استفاده کنید و خودتان را محدود به زمان و مکان ندانید. جیمزباند، بتمن، مردان ایکس و… از انحصار در آمده اند و متعلق به همه ى مردم جهان هستند، حتما در فیلم هاى خودتان از آن ها دعوت کنید و مزاحم قشر دلسوز وطنى که متاسفانه از فضاى سینما فاصله دارند نشوید.

درس هفتم
وقتى به فیلم خود ضربه میزنید، حتما صداى بمى مثل طبل داشته باشد.

فیلم هاى کمک آموزشى پیشنهادى:
دربست سعادت آباد
٩٠٪‏ زیر قیمت فروش
خریدار
عرق گرم
١٠٠ کیلو زرشک
میدونستى نادر جدا شده!؟

ثبت ديدگاه




عنوان