رشته هاي جديد براي المپيك زمستاني 2018
اسکی روی اعصاب

اسكي روي اعصاب

این بازی از بازی های المپیک زمستانی است که به سبب سرعت و دقت عمل به بازی های حلزونی و لاکپشتی نیز معروف است.

بازی به این شکل انجام می گیرد که یک صاعقه یا سیل یا زلزله به شهری اصابت می کند و به شرکت کنندگان در اسرع وقت اطلاع داده می شود. شرایط بازی برای همه یکسان می باشد :

امکان اعزام به منطقه با بهترین امکانات امدادرسانی.

 به محض بروز حادثه، بازیکنان باید غافلگیر شوند.

در گل گیر کردن شرکت کننده باعث می شود تماشاگران به اوین بروند.

و هر شرکت کننده ای بتواند روی نورونها و اعصاب تماشاگران خوب مانور بدهد و خنج بیندازد و مقاومت بیشتری در کمک رسانی داشته باشد برنده بازی خواهد بود.

اسکی روی اعصاب

کسانی که رکوردی در بازی ثبت کرده اند، نامشان در کتاب گینس به این شکل ثبت شده است:

-شرکت کننده اول که حس انسان دوستی اش اجازه نمی دهد خیلی دیر به محل حادثه برود، بهترین لباس هایش را می پوشد و رنگ ریشش را هم رنگ محیط کرده و با هیئتی در شان حال و هوای منطقه با حرکات سریع، موانع برفی را رد و خود را به محل می رساند و در جمع حادثه دیدگان شروع به سخنرانی میکند ولی مردم برای رسیدن به وی با چیزهایی شبیه محافظ برخورد کرده و هی به عقب پرت می شوند. حرکت پرشی تا ارتفاع سی متر در نقطه ای که گل و شل نباشد، باعث ثبت بیشترین امتیاز رکود گینس شده است.

 

-شرکت کننده بعدی که لبخند به لب دارد، از گل و شل رد می شود و به چادر آسیب دیدگان می رود ولی کفشهایش را درنمی آورد تا اظهار همدردی خیلی خاکی برگزار شود.

 

– شرکت کننده سوم که بازیگر اصلی این بازی است بعد از همه شرکت کنندگان در منطقه حاضر می شود و اجازه می دهد همه یک دل سیر رسیدگی کنند بعد خودش می رود ببیند اصلا حادثه، سیل بوده یا زلزله!

 

-شرکت کنندگان دیگری هم در این بازی حضور می یابند که رشته ورزشی ایشان چیز دیگری است ولی از آنجایی که خیلی به بازی اسکیت روی اعصاب علاقه دارند، خودشان را به منطقه می رسانند و دور هم عکس و سلفی می گیرند. به آنها سلبریتی قهرمان می گویند.

 

-یک تعداد از شرکت کنندگان هم که احساس مسئولیت می کنند سریع امکانات فراهم می کنند و در کمک رسانی سنگ تمام می گذارند ولی به دلیل عدم رعایت قوانین بازی بازنده می شوند.

 

در نهایت شرکت کننده اول در جمع خبرنگاران و صدای چیک چیک دوربین های عکاسی می گوید:” همه این کانکس ها را ما دادیم خیلی چرب هم داده بودیم” و با این بیانات به عنوان روی اعصاب ترین اسکیت بازالمپیک زمستانی انتخاب می شود.

ثبت ديدگاه




عنوان