اخبار نبرد ارتش آمریکا با تروریسم در افغانستان
از اون جهت!

خبرگزاری دولتی افغانستان: بالگردهای آپاچی آمریکا چندین مراسم عروسی در هرات افغانستان را به خاک و خون کشیدند. در این حملات بیش از صد نفر کشته شدند که پنجاه نفر از آنها کودک بوده‌اند.

بی‌بی‌سی: جمعی از مردان، زنان و کودکان افغانستانی در جریان استقبال از بالگردهای ارتش آمریکا به پایکوبی پرداختند. در جریان این استقبال تعداد زیادی از نیروهای القاعده که خود را در میان جمعیت مخفی کرده بودند با بمب‌های خوشه‌ای مورد هجوم واقع و کشته شدند.

سی‌ان‌ان: ارتش آمریکا از احتمال کشته شدن سرکرده طالبان خبر می‌دهد. به احتمال زیاد ملاعمر در میان چند کاروانی بوده است که امروز در هرات افغانستان درحال خوشحالی و پایکوبی بوده‌اند.

دویچه‌وله: ارتش آمریکا می‌گوید تعداد زیادی از نیروهای طالبان را که لباس‌های اتوکشیده و رنگارنگ بر تن داشته و هلهله‌کنان به شادی می‌پرداختند، کشته‌اند.

فرانس ۲۴: ارتش آمریکا تعداد زیادی از نیروهای طالبان در هرات افغانستان را که خوشحال به نظر می‌رسیدند و از خودشان حرکات موزون به نمایش می‌گذاشتند، به هلاکت رساندند.

گزارشگر حقوق بشر: یک نویسنده و فعال حقوق دگراندیشان در ایران امروز موقع عبور از خیابان زمین خورد و آرنج دست راستش جراحت برداشت.

فاکس نیوز: تروریست‌های القاعده در حال جشن و پایکوبی بودند که مورد غافل‌گیری ارتش آمریکا قرار گرفتند. این تروریست‌ها خود را در میان کودکان و زنان مخفی کرده بودند.

العربیه: وزیر خارجه ایالات متحده می‌گوید که ایران همواره در امور همسایه شرقی خود افغانستان دخالت می‌کند. وی تاکید کرد: ارتش آمریکا تا برقراری کامل آرامش، دموکراسی، حقوق بشر و نیز جلوگیری از دخالت ایران در افغانستان کوتاه نخواهد آمد.

ثبت ديدگاه




عنوان