معرفی جلد چهل هشتم از مجموعه《آداب معاشرت》
چگونه در عید ۹۷ با آداب،معاشرت کنیم.

چگونه در عید ۹۷ با آداب،معاشرت کنیم.

راه راه: نام کتاب:چگونه در عید ۹۷ با آداب،معاشرت کنیم.
نویسنده:جمعی از زخم خوردگان عید ۹۴_۹۶
ناشر:روزنو
فایلpdf

《چگونه در عید ۹۷ با آداب،معاشرت کنیم》 منتشر شد.
این کتاب در آستانه ی سال ۹۶ به بازار رسید.
به گزارش خبرگزاری پس از استقبال شما عزیزان از کتاب《چگونه در کریسمس باآداب،معاشرت کنیم》 و حضور شما هموطنان در تمام اعیاد و جشن های داخلی و خارجی؛نویسندگان به تألیف این کتاب پرداختند.
کتاب تازه منتشر شده شامل سه بخش می باشد؛که به موضوعات پایه در عید دیدنی اشاره می کند.
فصل اول کتاب با نام( نحوه ی روبوسی ات را قورت بده)
با آموزش تکنیک های روانشناسی به شما مشتاقان کمک می کند با دیدن میمیک صورت میزبان متوجه شوید فرد،دوبوسِ میباشد یا سه بوسِ تا از ماندن صورت خود در هوا جلوگیری نمایید.و همچنین در پانوشت اخر فصل به افراد تک بوسِ می پردازد که به میزبانان از فرنگ برگشته و یا میزبانانی که از دیدن شما خوشحال نشدند تعلق میگیرد.و همچنین به قشر خاصی از مردم (مسئولان)خاطر نشان میکند پیش از روبوسی از خوردن سیر،پیاز و عیدی کارگران جدا خودداری نمایند.
فصل دوم‌کتاب‌ با نام(آجیل ها را چه کسی جدا کرد؟)
با دستورالعمل های کاربردی به شما آموزش میدهد چگونه زیر پوستی بادام هندی ها را جدا کنید.
نویسندگان به مطالعه دقیق این فصل بسیار اهتمام ورزیده و اضافه کردند درصورت عدم مطالعه دقیق،در حین ارتکاب جرم توسط میزبانِ مادر شناسایی و توسط مادر خودتان محکوم به اشد مجازات میشوید.
نویسندگان با فصل (عیدی را کی داده کی گرفته؟)کتاب خود را به پایان میرسانند.این فصل برای میزبانان عزیز درنظر گرفته شده که اکنون بخشی از ان را میخوانید میزبانان عزیز،شما میتوانید با اختلاس از عیدی فرزند دلبندتان آن ها را به فرزند مهمان تقدیم کنید اینگونه هم احتیاج به پول نو ندارید هم نقش موثری را در چرخه اقتصاد ایفا میکنید))
دو صفحه ی آخر کتاب هم به نکاتی مانند:به چشم امدن اختلاف طبقاتی هنگام خرید،خالی ماندن سفره ی قشر ضعیف،صفا و سادگی عید دیدنی ها ی قدیم و….اشاره شده که از اهمیت چندانی برخوردار نیست.
این کتاب برای استفاده آسان شما عزیزان به صورتpdf منتشر شده تا چنانچه در حین صله رحم به ان احتیاج پیداکردید دسترسی سریع داشته باشید.
همچنین با خرید نسخه pdfکتاب پکیج استثنایی را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید؛این پک شامل تیشرت مجلسی با چاپ جمله دلخواه شما اعم از : دلیل ازدواج نکردنم به خودم مربوط است.
تاریخ دفاع پایان نامه ام هنوز مشخص نشده.
میزان حقوقم کاملا شخصی ست.
و……
و ماسک فرار از روبوسی که طریقه ی استفاده از ان در فصل دو اشاره شده.

ثبت ديدگاه




عنوان