فراخوان جذب ایده
کمدی ایستاده

راه راه: با توجه به تغییر ذائقه ­ی فرهنگی نسل نوجوان و جوان، و ضرورت تعامل با این گروه به زبانی دارای انطباق حداکثری با اقتضائات و علائق گفتاری و شنیداری ایشان، به نحوی که اثرگذاری هرچه ماندگارتر بر افکار و ذهنیات آنان داشته باشد؛ لازم است محتوای مورد نظر برای ارائه به این گروه در قالبی به روز و جذاب تهیه و تنظیم شود. بدیهی است شرط اولیه برای متأثر کردن مخاطب در این گروه سنی، گرفتن ارتباط مؤثر با وی است.

 

پس از محبوبیت برنامه­ ی خندوانه، کمدی ایستاده در بین قشر نوجوان و جوان از جذابیت ویژه­ای برخوردار شده است. استفاده از این ظرفیت جذاب و نشاط ­بخش در جهت آگاهی بخشی مفاهیم فرهنگی به دانش­ آموزان در خصوص معایب و آثار آسیب­های بدحجابی، بی حیایی، بی عفتی، غربزدگی و تسخیف مصادیق و آثار سوء آنها، می­تواند بسیار مفید و اثر بخش باشد.

موضوع فراخوان:

در این رویداد رقابتی، ایده­ هایی با محوریت تولید محتوایی جذاب و قوی در جهت اهداف تعیین شده فوق در قالب­های داستانی، توصیفی و حتی تصویری  مورد پذیرش خواهند بود. درواقع هدف آن است که به واسطه­ ی اجرای کمدی ایستاده با این محتوا، میل و رغبت مخاطب پس از اجرا، نسبت به این مصادیق از بین برود. به طور مثال آرایش ­های سنگین، جراحی ­های زیبایی و یا کلیپس ­های غول­پیکر (سایر ایده­ های خلاقانه با موضوعات غیرت و حیا و …) و بعضی از پوشش ­های نامتعارف می­توانند سوژه­ های مناسبی برای تولید کمدی­ های بسیار جذاب و فرح­بخش باشند.

 

شاخص­های ایده­ های برتر:

نو و خلاقانه بودن

برخورداری از مایه­ ی طنز حداکثری در عین حفظ شئونات و اجتناب از لودگی

قابل اجرا بودن در مدارس دخترانه

دربرداشتن بیشترین تعداد سوژه­ در داخل محتوای مورد ارائه

برخورداری از قلم روان و جذاب

معرفی مجری پیشنهادی برای این محتوا (خنداننده) در استان محل فعالیت

 

شرایط پذیرش:

هیچ محدودیتی در تعداد ایده­ های ارسالی وجود ندارد.

ایده­ های ارسالی باید مناسب با گروه سنی مخاطب دختر دبیرستانی باشد.

هر ایده در یک فایل ورد شامل نام و مشخصات صاحب ایده، محتوای مبسوط ایده، ملزومات اجرایی و توضیحات تکمیلی در صورت نیاز خواهد بود.

ایده­ های مشترک از گروه­های دو و سه نفره نیز پذیرفته می ­شود.

 

نحوه­ ی ارسال ایده­ ها:

علاقمندان برای شرکت در این رویداد رقابتی می­توانند ایده­ های خود را با شرایطی که ذکر شد، به صورت مکتوب به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایند: . hejab.link@gmail.com

 

به صاحبان آثار و ایده ­های برتر جوایز ارزنده و سکه ­ی طلا تعلق خواهد گرفت و جهت اجرای ایده­ ها مورد حمایت قرار می گیرند.

 

آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۰ اردیبهشت ۹۷

 

آیدی تلگرام جهت کسب اطلاعات بیشتر: Pa_Aghaei

در صورت فیلترینگ تلگرام، راه ارتباطی از طریق پیام رسان سروش: sapp.ir/jhejabefaf

ثبت ديدگاه




عنوان