آمار کارشناسانه درباره آمار
چقد خلیم!

دسته بندی آدم ها در فضای مجازی

راه راه: کارشناسان مرکز آمار ایران با مشاهده پیامهایی که به وفوردر فضای مجازی منتشر می شود و اخیرا کم کم داشت به خود مرکز آمارهم فوروارد میشد سریع دست به کار شدند تا یک آمار واقعی ارائه کنند.
با یک حساب سرانگشتی متوجه شدند ۹۹۹/۹۹% ایرانیان دچار اختلالات روانی ازجمله افسردگی، بدبختی، نکبت، لهیدگی و کوبیدگی در قسمت احصاب مغزو روح وروان هستند.
با توجه به توضیحات فوق، کارشناسان دسته بندی های زیررا بدست آوردند:

 

۱- دسته اول(بیلیان): این دسته از ایرانیان کسانی هستند که به جای پارو با بیل کار می کنند و به دلیل ظرفیت کم بیل، ماهی ۹۰۰ هزار تومان (یه دونه نه با پنج تا صفر) حقوق به زور در آن جا می گیرد. این گروه توانایی عجیبی در اداره ومدیریت استراتژیک خانواده با این حقوق(یه دونه ۹ با پنج تا صفر) دارند. تازه کلی هم سرماه اضافه می آورند حتی تا شهرهای اطراف با وسائل نقلیه عمومی مسافرت هم میکنند.دریافت عیدی در پایان هرسال امید به زندگی این گروه را افزایش می دهد و با دریافت انواع سبدهای حمایتی در طرح ها و رنگ های مختلف که چند عدد تخم مرغ در آن برای تبدیل شدن به مرغ قرار داده می شود، امنیت روانی بسیار بالایی را ایجاد کرده است. در این تقسیم بندی کسانی که با پارو کار میکنند نیز جای می گیرند، با این تفاوت که بیشترین میزان افسردگی را دارند. به نظر کارشناسان درآمد بیش از ۱۰ میلیون در ماه فلسفه زندگی را دچار اختلال می کند و اصلا افسردگی در این گروه مده!

 

۲- دسته دوم، کسانی هستند که به زنگ تلفن بسیار حساس هستند. هرگونه تماسی را به شرط اینکه برای آنها شغلی را پیشنهاد بدهد با صاف کردن گلو و گفتن”بعله” که انگاری چند پیشنهاد هم دم دست دارند، جواب میدهند. اعتقاد عجیبی به ژن اصیل مدیریت دارند و معتقدند در هر مراجعه بگویند من برادر زاده فلانی هستم بیشتر ازمطالعه پرونده به کار می آید. حساسیت بسیار شدیدی به تحرک دارند و معتقدند برای غلط زدن در خواب نیزچون برادر زاده فلانی هستند یکی باید این کار رابرایشان انجام دهد. این دارو دسته ژن اصلاح شده ای دارند که همیشه آنها را به سمت پشت میز جذب میکند و اگر ژن های جهش یافته تری قبل از انها پشت میزی را تصاحب کرده باشد دچار افسردگی و حالتهایی شبیه مهاجرت میشوند.

 

۳- دسته سوم همیشه تحت تاثیر تحریمهای اقتصادی قرار دارند که اصطلاحا به آنها محرم های اقتصادی می گویند. این تعداد از افراد برای تامین کشک سابیده شده تا دکمه پاور رایانه شرکت خود با جمله تحریمه آقاااا! روبه رو می شوند برای همین امید به زندگی این گروه با بیانات مقامات نارنجی رنگ آمریکایی دچار فرازو فرود می شود. احتمال مبتلا شدن به فوبیای” رفع تحریمها” در این افراد بسیار زیاد است. با زیر سوال رفتن برجام تعداد این افراد رو به رشد است.

۴- دسته بعدی افرادی هستند که ابزار منقل و قلیان و تنبک به اضافه یک زیرانداز همیشه دردسترس می گذارند. فشارهای روانی، این دسته را مجبور میکند به هر گونه گیاهی، که شباهتی به چمن داشته باشد حمله کرده و به حرکات موزون بپردازند. اختلالات روانی این افراد در ایام خاصی تشدید میشود. این دسته به عدد سیزده بسیار حساس بوده وبا خالی کردن زباله در طبیعت و حرکات موزون طبیعت درمانی می کنند.

 

۵- دسته دیگر کسانی هستند که هرچند ماه یکبار دچار اختلال استعفا می شوند و دوباره دنبال جایی برای مشغول شدن ودوباره استعفا می شوند. این حالتهای روانی در نهایت منجر به استفراغ و استیضاح میشود ولی در نهایت باز هم درجایی مشغول به کار می شوند. این روند تکراری با فشارهای زیادی برای فرد بیمارهمراه است چرا که تا می آیند به صندلی و محیط جدید انس بگیرند مجبور می شوند استعفا بدهند. کارشناسان معتقدند گاهی محاکمه و مصادره اموال و در نهایت زندان و بازداشت روحیه این افراد را تقویت میکند.

ثبت ديدگاه




عنوان