ورود یک میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر در عرض ۲۴ ساعت به لرستان
فرو نشست کره زمین در لرستان، زمین را از مدار خارج کرد

قلعه فلک الفلاک

راه راه: محققان اعلام کردند که زمین روز ۱۳ فروردین ۹۷ یک وری می‌چرخد، انگار زمین از یک سمت سنگین شده است. محققان پس از ارزیابی دقیق فهمیدند که زمین در ناحیه لرستان و در نقطه وسط قلعه فلک الافلاک بسیار سنگین شده است به همین خاطر از مسئولین لرستان علت را جویا شدند که مسئولین محترم آمار گردشگران روز ۱۳ فروردین را اعلام کردند و مشخص شد آمار گردشگران لرستان درست از روز ۱۲ تا ۱۳ فروردین از ۲ میلیون ۲۰۰ هزار نفر به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گردشگر افزایش پیدا کرده است.
از قرار متوسط هر گردشگر ۷۰ کیلوگرم را ضرب در یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر گردشگر روز ۱۳به در کنیم می شود ۹۸ میلیون کیلو یا ۹۸ هزار تن! چیزی معادل خرید تضمینی گندم کشاورزان گیلان توسط دولت. یا معادل چغندرقندهایی که کشاورزان لرستان کاشتند و هنوز پولش را دریافت نکرده اند یا معادل یخ های قطب شمال یا معادل وزن ریزگردهایی که هرسال بر سر مردم لرستان می بارد. یا معادل وزن خودکارهایی که مسولین استان با آنها آمار_واقعی می نویسند یا معادل وزن تجهیزات کارخانه هایی که در لرستان بار کامیون زده و فرستاده شد به دیگر استانها. تقریبا معادل وزن کلنگ های به زمین خورده لرستان. شاید هم معادل وزن گل هایی که تیم بانوان خیبر خرم آباد خورد.
حضور این جمعیت در یک روز و یک قسمت از کره زمین (لرستان) باعث لق زدن زمین در حرکت وضعی شده است.

قلعه ی فلک الفلاک
محققان پس از فهمیدن این موضوع دو دستی بر سر کوبیده و چون دهقان به تعجب سر انگشت گزان گفتند اگر چاره ای نیاندیشیم زمین از مدار خود خارج شده و با خورشید شاخ به شاخ می‌شود و تصادفی سخت تر از تریلرهای نفتکش با پراید در جاده های لرستان رخ خواهد داد.
محققان طی روزها بررسی به این نتیجه رسیدند که نیمی از مسئولین لرستان را به آن طرف دیگر کره زمین که کویر بکر و ناشناخته ماساچوست آمریکا میشود بفرستند تا با جذب میلیونها گردشگر در آن نقطه باعث تعادل در جرم و حرکت وضعی زمین بشوند.
فعلا از مسئولین انکار است و از محققین اصرار و قرار شده شوری امنیت سازمان ملل برای راضی کردن نیمی از مسئولین لرستان تشکیل جلسه بدهد و حتی آمریکا قول مردانه داده است که طرح پیوست مزایای انگیزشی در فیش حقوقی مسئولینی که قبول کنند با نبوغ خود در جذب گردشگر آنطرف زمین شرکت کنند را وتو نکند.

ثبت ديدگاه




عنوان