حواشی سقوط موشک ژاپنی مومو2
کار رژیم ژاپن تمام است!

راه راه: «موشکی در ژاپن، چند ثانیه پس از پرتاب منفجر شد. این موشک ۱۱۵۰ کیلویی که اسمش مومو ۲ بود، قرار بود در ارتفاع ۹۹ کیلومتری فضا قرار بگیرد. اما فقط چند ثانیه پس از پرتاب با زمین برخورد کرد و منفجر شد.» (خبرگزاری مهر)
در پی این اتفاق دکتر «چو زیبا سو کلام» از فعالان سیاسی ژاپن با ابراز این نکته که از هر بار سقوط موشک در ژاپن خوشحال می شود افزود: «همه این مشکلات به خاطر استکبارستیزی بیهوده دولت ژاپن است.»
در همین رابطه آقای «هو جهان چی گیری» معاون دولت ژاپن با اعلام اینکه بیشتر سقوط‌ها مربوط به «موشک مهر» بوده، در مقابل مردم ژاپن و بابت روی کار آمدن دولت قبلی این کشور، سری به تأسف تکان داد.
همچنین «مو عراق چی کو» معاون وزیر امور خارجه ژاپن نیز با اشاره به اینکه این سقوط، سقوط فاحشی نبوده ابراز امیدواری کرد به زودی گپ موشکی به مذاکرات موشکی تبدیل شود تا کلا از هرگونه صعود موشکْ پیشگیری و قال قضیه از بیخ کنده شود.
گفتنی است کانال تلگرامی «بو آمد گو نیوز» هم با افشای صحبت‌های بیخ گوشی فرماندهان سپاه ژاپن، از نقش این نهاد در هدر دادن میلیون‌ها چوق پول بی زبان ژاپنی‌ها در آزمایشات موشکی پرده برداشت. این کانال ضمنا خطاب به هموطنان افزود: ناموسا چند ساعت دیگه کار رژیم ژاپن تمام است و مسئولان ژاپن در حال فرار از کشور هستند.
از سوی دیگر گزارش‌ها حاکیست مطبوعات اصلاحگرای ژاپن نیز با تاکید بر اینکه «تی چی قالی شو باف» شهردار توکیو باید بابت این قضیه استعفا بدهد افزودند: اگر شورای شهر توکیو دست ما باشد اجازه نمی‌دهیم هیچ موشکی این‌جور غیرشفاف و نجومی سقوط کند.
در پایان رئیس جمهور ژاپن نیز در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: «این موشک جزو آن موشک‌هایی که ما پولش را دادیم نبوده است.» «ای حسن تو روحانی» تصریح کرد: «تا شما باشید روی موشک شعار ننویسید.»
گفتنی است در نسخه‌ای از وصیت نامه «شین شیخ ابو میم هه» که با جستجوی بسیار خانواده ایشان بالاخره پیدا شد، آمده است: «ما ژاپنی‌ها باید نیروی نظامی‌مان را تعطیل کنیم تا ثابت بشود که دنیای فردا دنیای گفتمان هیروشیماست!»

ثبت ديدگاه




عنوان