از جور پلیس دزدم آرزوست!

بر اساس آمار و مستندات هر ۲۸ ساعت یک سیاه پوست در آمریکا به دست پلیس کشته میشود، یعنی در فاصله ای که اوباما از خواب بیدار میشود صبحانه اش را میل میکند و یک توئیت در مورد حقوق بشر میگذارد ، ترامپ مسلمان ها را به جنایت و تروریست  بودن متهم میکند، کلینتون از وضعیت حقوق بشر در خاور میانه ابراز نگرانی میکند و جان کری نصف دنیا را تهدید به تحریم های حقوق بشری میکند و  رسانه های آمکریکایی ظرف چند ساعت این اقدامات را به سراسر جهان مخابره میکنند و روشنفکران کشور های جهان سومی از خواب بیدار شده چشم های شان را میمالند و این توئیت ها و سخنرانی های مقامات آمریکایی را لایک و حتی شیر میکنند پلیس آمریکا، دقت کنید “پلیس آمریکا” یک سیاه پوست را میکشد!

حد نصابی که اگر پلیس های آمریکایی در دستگیری و مجازات جنایتکاران هم به آن دست پیدا کند در عرض مدت کوتاهی جامعه ی آمریکا جامعه ای بدون جرم جنایت و حتی تخلف خواهد بود!

اما در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود سیاه پوستان آمریکایی یا باید بعد از گذشت هر “بیست و هشت”ساعت خدا را شکر کنند که جان سالم به در برده اند و منتظر باشندتا “بیست و هشت” ساعت شان برسد!

یا هم با استفاده از چند راه کار ساده که در ادامه می آید شانس و امید به زندگی شان را بالا ببرند

۱_بین دزد و پلیس، دزد را انتخاب کنند، یعنی اگر در مکانی خلوت مورد حمله دزد ها قرار گرفتند جای داد و فریاد و کمک خواستن از پلیس سکوت کرده و با کمال خونسردی اموال شان را تقدیم دزد های محترم کنند! به هر حال مال دنیا قابل برگشت هست ولی جان نه!

۲_ اگر در حال عبور یا توقف در مقابل پست ها و ماموران پلیس هستند و گوشیشان زنگ خورد به هیچ وجه برای پاسخ گویی دست شان را به طرف کیف یا جیب شان نبرند حتی اگر نامزد شان پشت خط باشد، چرا که پلیس های زحمت کش ممکن است تحت تاثیر فیلم های وسترن تصور کنند که آنها را به دوئل دعوت کرده اند و آنها را تبدیل به آبکش کنند!

۳_ از خانه خارج نشوند! این دنیای فانی ارزش دیدن را ندارد؛ جای گشت و گذار های الکی در بیرون از خانه کل عمر شصت هفتاد ساله شان را بشینند کنج خانه و از تلوزیون شاهد عدالت و صلح گستری سر دمداران آمریکایی در سراسر جهان باشند و به کشور شان افتخار کنند!

ثبت ديدگاه




عنوان