در پی انتشار آمار خودکشی دانشجویان در دنیا
توجیه جهنم و ضرر!

راه راه: «آمریکا و انگلیس دارای بالاترین آمار خودکشی دانشجویان هستند»! یک درصد اگر فکر کنید این خبر صحت داشته باشد! مثل این است که فکر کنید فیل ها هم پرواز میکنند، بله میدانم برای اینکه حال مارا بگیرید و ما را ضایع کنید، می گویید: می شود آن ها را با هواپیما به پرواز درآورد! اما خداییش هیچ کس تا حالا ندیده که فیلها بال داشته باشند! فلذا اگر بشود واقعی بودن خبر دوم را یک جوری زیر سبیلی رد کرد، صحت خبر اول به هیچ وجه من الوجوه در کت و کولمان نمیرود! حالا گیریم که این اخبار را دفتر ملی آمار آمریکا و انگلیس داده باشد، خب که چه؟؟ اینها سند و مدرک میشود مگر؟! یک جوری میگویند دفتر ملی آمار، انگار «بی بی سی فارسی» خبر را تیتر یک کرده است! یعنی همینقدر دارای ضعف تحلیل!
اصلا یک صدم درصد هم اگر احتمال بدهیم چنین چیزی وجود دارد (که ندارد) این همه خبر مهم، بعد ما چسبیده ایم به یک خبر دست چندم که چه بشود؟ اصلا وقتی خبرِ «پیچ خوردن پای یک سگ در ایران و نقض فاحش حقوق بشر» در میان است، چرا گیر بدهیم به زندگی خصوصی بقیه کشورها؟؟ هان؟ چی؟ میپرسید سگ کجاش بشره که نوشته نقض حقوق بشر؟! خب همین کارها را می کنید که خبر دست چندم را به عنوان تیتر یک به خوردتان میدهند دیگر! اصلا همین حرفتان ثابت کرده از کمپین «من هم یک سگ هستم» حمایت نکرده اید.
حالا اگر این موضوع را هم نادیده بگیریم و باز یک صدم درصد دیگر (جهنم و ضرر!) صحت این خبر را بپذیریم، فرهنگ لغت آمریکا و انگلیس را که خدا از ما نگرفته! با یک جستجوی کوچک متوجه می شوید در فرهنگ لغتشان اصلا کلمه ای به نام خودکشی وجود ندارد، چه برسد به اینکه حالا این ها بیشترین آمار خودکشی دانشجویان را هم داشته باشند! باور نمی کنید؟! دیکشنری موبایلتان را باز کنید و بنویسید khodkoshi اگر ننوشته بود: داداچ! داری اشتباه میزنی، بر من و تحلیلم لعنت بفرستید!

ثبت ديدگاه




عنوان