جزییات منتشرنشده مصاحبه چالشی رئیس جمهور
کم لطفی نفرمایید!

راه راه: در هفته ای که گذشت رئیس جمهور محترم جهت پاسخگویی به مشکلات جاری کشور شجاعانه جلوی دوربین صدا و سیما حضور نیافت و به سوالات چالشی مجری برنامه پاسخ نگفت. البته این دلیل نمی شود که ما این مصاحبه را منتشر نکنیم چرا که قبلاً هم این اتفاق افتاده و انتشار مصاحبه با رئیس جمهور وقت که اصلا برگزار نشده بود، کلی بازخورد خوب و مثبت داشته است. خب مگر ما چه چیزمان از بعضی ها کمتر است که نتوانیم یک مصاحبه پخش نشده ساده را نقد کنیم؟!

مجری: آقای روحانی از این که دعوت این کمترین(منظورش ریاست سازمان) را پذیرفتید و لطف نمودید درباره مشکلات کشور با مردم صحبت کنید ممنونیم.
روحانی: از همین جا به مردم ایران به خصوص ۲۴ میلیون و خورده ای باسواد و با معرفت، عرض سلام دارم… . البته اغراق نفرمایید مشکل خاصی که اصلاً نداریم و اگر هم دشواری هست مربوط به دولت قبله و نگران نباشید!
مجری: جناب روحانی دولت قبل که خود شما بودید!
روحانی: مهم نیست هر کی می خواد باشه باشه در هر صورت تقصیر این دولت نیست!
مجری: لطفاً بفرمایید چرا قیمت ارز به این وضع درآمده و لحظه به لحظه بالا و پایین میشه؟! مثلا همین الان شما ببینید قیمت دلار ۱۰ هزار و هفتصد تومنه… ببخشید همین الان توی گوشی گفتند این قیمت مربوط به ۳۰ ثانیه پیش بود، قیمت فعلی دلار ۱۱ هزار و ۵۶۰ تومنه!
روحانی(با خنده متعجبانه): کم لطفی نفرمایید! قیمت واقعی دلار الان ۱۱ هزار و ۵۵۷ تومنه نه ۱۱ هزار و ۵۶۰ تومن. در هر صورت بابت ارز و دلار خیالتان راحت باشه!
مجری: بنده همین رو می خواستم بشنوم آیا ما خیالمان بابت دلار راحت باشه؟!
روحانی: تختِ تخت!
مجری: طرح دولت برای حل نابسامانی های پیش رو چیست؟!
روحانی: دولت باید طرح مدونی برای حل مشکلات داشته باشد. البته همانطور که باید، این دولت یک بسته ۲ روزه، ۴روزه، ۸ روزه، ۱۶روزه و همین طور باینری طور دارد تا ۲ مگا بایت روزه! پس اصلا نباید جای نگرانی باشد. دولت باید مشکلات کشور را بشناسیم. دولت باید پس از شناختن این مشکلات آنها را حل کنیم. دولت باید جهت حل این مشکلات راهکار ارائه بدهیم. البته مردم هم باید دست به کار شوند! مثلا برق نداریم، خب سهم دولت باید ایجاد برق باشد که ممکن است بعضی اوقات نباشد، اینجا سهم مردم برجسته می شود که باید از قطعی برق کمال استفاده را ببرند و در این مدت زمان استراحت کنند تا برق بیاید دوباره!
البته باید کارهای دیگری هم بشود که نباید نگران باشید و در هر صورت باید مردم دست در دست مسئولین بدهند تا مشکلی اگر هست رفع بشود! باید!
مجری: از این که در این مصاحبه چالشی شرکت فرمودید ضمن عذرخواهی از شما قدردانی می کنیم!
روحانی: بنده هم به نوبه خودم باید از شما و مردم عزیزمان به خصوص اون ۲۴ میلیون و خرده ای با سواد و با معرفت تشکر کنم و اصلاً جای عذرخواهی نیست و دولتمردان باید همین طوری به چالش کشیده شوند و پاسخ دهند و اصلا باید نگران نباشید!

ثبت ديدگاه




عنوان