نکات مهم برگزاری اغتشاش
اغتشاش کولری!

راه راه: ا ما در اینجا چند نکته دلسوزانه برای اغتشاش گران عرض میکنیم. باشد که این اغتشاش، آخرین آن باشد:
اولا به خودتان رحم کنید و در روز که هوا گرم است، اغتشاش برگزار نکنید. تا جایی که ممکن است، اغتشاش را به شب موکول کنید تا بخاطر گرمای هوا، تلفات ندهید. در این صورت نیاز به کرم ضد آفتاب هم ندارید.

ثانیا اینکه اگر چاره ای جز برگزاری اغتشاش در روز نداشتید، لااقل از کله ی صبح برای اغتشاش راه نیفتید! مگر مدرسه است که اولین نفر بروید تا ردیف اول جا بگیرید؟ لطفا سر ساعت اعلام شده حضور پیدا کنید و هرکسی با خودش شش نفر را بیاورد تا جمعیت تان زیاد دیده شود. هرکسی کوتاهی کند، لبش تبخال خواهد زد!

ثالثا پیشنهاد می کنم از روش های نوین سرنگونی استفاده کنید. سال ها پیش عده ای در زمین زندگی می کردند که کشف کردند اگر ساعت خاصی از شب وسیله برقی روشن کنند ، حتما رژیم سقوط می کند. شما هم این روش را امتحان کنید. یک شب را مشخص کرده و همزمان کولر و بخاری را روشن کنید. طبق تجربه ی گذشتگان حتما فردا صبح که از خواب بلند شوید رژیم عوض شده است.

رابعا اینکه بسته اینترنت بخرید و بعد از اغتشاش (فرقی ندارد به روش قدیم باشد یا روش نوین)، عکس ها و فیلم ها را همه جا پخش کنید و کپشن های جذاب بنویسید تا مخالفان آنها را دانلود کنند.
با همه ی این کارها اگر رژیم عوض نشد، عیبی ندارد. مطمئن باشید چیزی از ارزش های شما کم نخواهد شد. بلکه این حجم اینترنت مخالفان است که تمام می شود.

ثبت ديدگاه




عنوان