بحرطویل سلبریتی 6K فالووردار و بووووق
مموش موش!

کوبیدن بر طبل جنگ

راه راه: بنده پس از عمر عظیمی که گذشته به تلاش و عرق سرد جبین، کوشش با کد یمین، هی به زمین خوردن و رفتن به همین راه، شدم حال، سلبریتی ۶ اِم فالوردار، شدم یک متخصص که دهم ایده‌ی تاپ وان سیاسی و نظامی و حقوقی و روان کاوی و مالی و خلاصه تو بگیر از عمل بینی مخلوق و یا تاکتیک جنگ و عملیات فروغ از هنر کوبلن و منجوق و یا دوغ نظر دارم و تز می دهم و هر که به من نقد کند نیز دو تا فحش بد بوووووووووووووق!
نژادم برسد تا به خود کمبوجیه بچه ی کوروش و چنان خالص آریاییم که وطنم را بنهم روی سرم بس که زنم داد ولی بچه ی خود را بروم در خود تگزاس بزایم که شود یک سیتیزن من بشوم صاحب یک برگ گیرین کارت و به هر فصل روم زارت در آنجا به پی گلف و بویینگ و کازینو، دارت، روم فستیوال بررسی هرمونیتیکی دکارت و فیگو و وین رونی یا کنش مختششین در ادبیات عرب یا اثر تابش خورشید نیویورک به صورت.
چو بیایم سوی ایران بخروشد ز من آن رستم دستان که بود پور یل سام نریمان که چه وضعیست که بر نرخ دلار و یورو و پوند و طلا آمده آخر؟ چه گردی؟ چه غباریست؟ چه آبیست؟ چه نانیست؟ چرا گشته در گنجه یتان باز؟ چرا هست دم خر به چنین طول دراز؟ آب چرا توی تلمبه است چرا گوشکوبتان گرد و قلمبه است؟ پشیمان شدم از رای خودم این که به تبلیغ تو شد پاره گلویم
چه بگویم؟ ز چه ره چاره بجویم؟ بکَنم روسری از پیچش مویم؟سر چوبی بکنم روسری و جر بدهم در ملا عام گلویم؟ بزنم ساعت ۹ در پیریز برق اتویم؟ به چه صابون کف و آب آرَم و روتونه بشویم؟
بروید و همه مردان سیاست بنشانید درخت و ز ره چاره بگویید ولی چون که گرین کارت من افتد به خطر، سر به سر آمریکا و آن پرزیدنت ترامپش مگذارید. اگر کرده در افشانی و تهدید؛ بر طبل نکوبید! اگر گاو نرت شش قلو زایید؛ بر طبل نکوبید! اگر کودک برجام شده پاره و پوره؛ بر طبل نکوبید! اگر از ترکیه وارد شده کود خفن از معده و روده؛ بر طبل نکوبید، چو موشک زده و خورده به ایرباس؛ بر طبل نکوبید! اگر هست سر و پای ترامپ و اوباما و کری و پمپئو و بوش یه کرباس؛ بر طبل نکوبید! چه کاریست که بر طبل بکوبید! که تا حل بشود مشکلتان باید از آغاز مموش شد! بیایید دگر مرگ نگویید و به پرچم نزنید آتش و تی پا ننمایید. که ناگاه انرژی بد منفی آن یک هو نیاید بخورد توی گرین کارت من مفلس بدبخت!

ثبت ديدگاه




عنوان