بجای این کارها مرگ مغزی شوید!
تست بازیگری

مالش دارویی

راه راه: اگر بقیه بگذارند، ما در تامین دارو هیچ مشکلی نداریم.همین چند روز پیش یکی از دارو های ایرانیزه شده را با حضور دوربین ها رونمایی کردم.این دارو بمالازیسیون نام دارد که حتی برای گرفتگی رگ پره های بینی هم استفاده می شود.

تمرین حسی و بازی

۱-فرض کنید:دانشجوی سال سوم رشته پتو شناسی،گرایش پتوهای گلبافت با طرح برجسته هستید،کسی از شما درباره شستن پتوی پلنگی که لبه اش از زیر دوخت در رفته است سوال می کند.به شما بر میخورد،و در عین کنترل خشم،طرفداران پتوهای پلنگی را هم سنگ منافقین و عامل برهم زدن وحدت و همبستگی می دانید و از شدت دندان قروچه،دندان مینایتان لب پر می شود.

۲-فرض کنید:دوستتان دارد چای میریزد که ته لیوان سوراخ می شود،در حالیکه دارد روی قوزک پایتان می ریزد و تاول های گیلاسی_بادکنکی روی پایتان را زیبا سازی می کنند،دوستتان می گوید حالا که دارد می ریزد بگذار تمام شود و بقیه ی پا را نیز بسوزاند،اصلا شاید تا ده دقیقه ی دیگر از شدت سوختگی مردی چه کاری است انقد انرژی صرف شود.
عکس العمل شما چیست!؟

۳-فرض کنید:فردی دارای کمالات و عنایت هستید که دمپایی انگشتی هاش برایش جفت میشوند می خواهید در جواب به کسانی که کلیه فروشی میکنند و کلیه می خرند،بگویید:زشت است جای این کار ها بروید تصادف کنید،مرگ مغزی بشوید و اعضایتان را اهدا کنید.!

اتود فی البداهه
به صورت فی البداهه نقش فردی را بازی کنید که هم خودش مسئول باشد هم دو پسر عمویش و بتواند در جواب درد دل های مردم،لبخند بزند و بگوید همینی که هست خودتون خواستید.

ثبت ديدگاه




عنوان