اظهارات قاچاقچی ها در مورد قتل خاشاقچی
پاش لیزخورد، چهارتیکه شد!

راه راه: محمد بن سلمان گنده ی نوادگان آل سعود گفت: این خاشاقچی که اصلا خبرنگار نبود! یک کارت خبرنگاری جور کرده بود تا بتواند در طرح رفت و آمد کند! اصلا نامش را ببینید! به قاچاقچی بیشتر می خورد تا خبرنگار دولت ما برای اینکه اذهان افکار عمومی و حقوق بشر را در این زمینه آرامش بخشد حاضر است تحریم های یمن را تنگ تنگ کرده و چند منطقه از این کشور را بمباران کند.

دانالد ترامپ گفت: ترور خاشاقچی نقض مکرر حقوق بشر در کشور ایران بود و ما وظیفه داریم با این کشور برخورد جدی کنیم تا رفتارش را اصلاح کند. هر چه خبرنگاران گفتند بابا آخر این خبرنگار عربستانی بوده و به ایران ربطی نداشته ایشان زیر بار نرفته که نرفته افزود اوهوکی! من خودم می دانم که عرب ها «چ» ندارند و با این حرف های شما گول نمی خورم.

ایوانیکا ترامپ گفت ای کاش من در کنسولگری عربستان در ترکیه بودم تا با یک لبخند مساله را حل کرده و مانع مرگ ایشان می شدم. ایشان همچنین افزود خنده های من خیلی کارایی دارد. مثلا در سفر اخیرمان به سعودی هر جا کار دوشیدن بابا گیر می افتاد به من می گفت لبخند بزن عسل بابا و من لبخند می زدم و او به دوشیدن ادامه میداد و می گفت شیرم حلالت دختر که چنین لبخند کارگشایی داری. وی افزود منظور پدر از شیرم حلالت شیر خشک هایی بود که در سنین کودکی در راه بازگشت برایم می خرید و می آورد.

سرکنسولگری عربستان سعودی در ترکیه گفت: ایشان پای میز صبحانه در هنگام جویدن لقمه مرد. به این شکل که لقمه در گلویش پرید و هر چه کوفتیمش افاقه نکرد و جان تسلیم کرد. وی افزود ایشان عادت داشت همیشه لقمه های گنده تر از دهانش بردارد و هر چه به او گفتیم نکن! آخر و عاقبت ندارد گوش نکرد تا آخر یکی از همین لقمه ها گلوگیرش شد وی هر گونه احتمال درگیری و ترور را تکذیب کرد و گفت هرگونه احتمال درگیری و ترور را تکذیب می کنم.

یک مقام آگاه که نمی خواست نامش فاش شود گفت: اسناد محکمی در دست ماست که نشان می دهد مقتول قبل از ترور از یکی از عناصر افراطی در ایران پیامکی مشکوک دریافت کرده بود. وی که به تازگی به عقد ترکی فیصل شاهزاده سعودی در آمده بود افزود در این پیامک قید شده بود: حمامه السباحه الفرح فی انتظارک که معنی و مفهوم آن این است که استخری شادمان تو را می خواند یا استخری با شادمانی در انتظار توست و این خود پرده از ترور های قبلی این رژیم نیز بر می دارد. وی اضافه کرد: شوهر قبلی من روحش شاد چهل سال پیش گفت کار رژیم ایران تا ۳ ماه دیگر تمام است! حرفش یک کلام بود خدا بیامرز! تا همین اواخر هم هر وقت از او می پرسیدیم کار رژیم ایران کی تمام می شود می گفت ۳ ماه دیگر! حالا من هم برای این که حرف مرده خوبیت ندارد روی زمین بماند قویا اعلام می کنم که کار رژیم ایران سه ماه دیگر تمام است.

اسحاق رابین نتانیاهو هم بدون این که کسی نظرش را بپرسد همینجور عین قاشق نشُسته پرید وسط و گفت رابطین ما در تورقوزآباد به اسناد جدیدی دست یافتند که در یک فرش لول شده در قالی شویی شربت اوغلی شعبه دیگری ندارد پنهان شده بود و چیزی نمانده بود که با آب سنگین نابود شود. این اسناد کاملا نقش ایران را در ترور خاشاقچی برملا می کند. بیایید همه با هم در مورد ایران متحد الشکل شویم. شخص بنده برنامه های دقیقی برای نابودی ایران دارم که به وقتش شما را در جریان می گذارم. وی همچنین افزود: تازه رفتم و برای آموزش شنا هم ثبت نام کردم. اینم کارتش!

سخنگوی ترکیه در اظهار نظری جنجالی فاش ساخت که مرحوم قبل از قتل وارد کنسولگری عربستان شده و همسایگان در ساعت مرگ ایشان صدای درگیری و زد و خورد و شلیک شنیده اند. وی همچنین افزود البته در صورتی که کشور سعودی قول دهد واردات خود را از کشور ما چند برابر کند و با اخوانی های مصر مهربانتر باشد ما نیز قول می دهیم در جا این خبر را تکذیب کرده و اعلام آن را از اساس منکر شویم

خلیفه جدیدالوصول داعش نیز افزود: اگر قول بدهید پذیرفتن مسئولیت این قتل به ایران ربطی نداشته باشد حاضریم قتل او را بر عهده بگیریم. ایشان افزود هنوز سر ترور اهواز که الکی الکی گولمان زدید و گفتید بر عهده بگیر چیزی نمی شود حسابی از دستتان کفری هستیم و جای موشک های ایران هنوز درد می کند. وی سپس رو به فرزندش کرد و گفت جای موشک ها را به عمو نشان بده که ایشان آستینش را بالا زد و جای موشک ها را به خبرنگاران نشان داد

نیکی هیلی نماینده سابق کشور آمریکا در سازمان ملل گفت: چرا اینقدر الکی شلوغش می کنید! حالا گیریم که این قتل کار عربستان سعودی بوده باشد! ما که نمی توانیم قرارداد تسلیحاتیمان را با این کشور به هم بزنیم! می دانید با چه خون دلی رفتیم و سرشان را شیره مالیدیم تا دلارهایی را که خرد خرد با فروش بشکه بشکه نفت به آمریکا به دست آورده بودند را بیایند و مفت مفت از ما اسلحه بخرند؟
اصلا می دانید همان تابلویی که ترامپ به بن سلمان نشان داد چقدر خرج برداشته؟ می دانید پول طراحی و پرینت رنگی اش چقدر شده؟! حالا یک خبرنگار مرده که مرده! خوب به درک! یک جور شلوغش می کنید انگار ایران از مردم مظلوم فلسطین دفاع کرده است!

ثبت ديدگاه




عنوان